اولترابوک لمسی HP SpectreXT TouchSmart: نهایت زیبایی و قدرت

همانطور که می دانید لپ‌تاپ‌های اچ‌پی همواره به زیبایی و قدرت بالا مشهور بوده‌اند و سری محبوب Spectre نیز نهایت فناوری روز دنیا را در خود داشته است. حالا اگر به دنبال یک اولترابوک قدرتمند با ویندوز 8 هستید که از قابلیت های لمسی نیز برخوردار باشد HP SpectreXT TouchSmart یک گزینه ایده آل است.

0

اولترابوک HP SpectreXT TouchSmart که از ویندوز 8 پرو بهره می برد دارای یک صفحه نمایش 15.6 اینچی چندلمسی IPS با وضوح Full HD و تکنولوژی Radiance است که طبق تجربه از بهترین پنل های لپ تاپ های امروزی است. این اولترابوک تنها 17.9 میلی ‌متر ضخامت و 2.16 کیلوگرم وزن دارد.

اولترابوک HP SpectreXT TouchSmart

طراحی اولترابوک HP SpectreXT TouchSmart بسیار زیبا و منحصر به فرد و تمام فلزی است که یک صفحه شیشه ای تمامی پنل صفحه نمایش را فرا گرفته و تاچ پد شیشه ای با امکاناتی منحصر به فرد نیز به همراه کیبرد چیکلت راحت و زیبا جلوه ای کمیاب به این دستگاه داده است.

لوگوی Beats Audio نیز کماکان خبر از همکاری اچ‌پی با بیتس برای فراهم کردی صدای با کیفیت و فراگیر می دهد. اچ‌پی برای اولین بار در SpectreXT TouchSmart از پورت تاندربولت نیز استفاده کرده است و پورت های USB با فناوری USB Boost می توانند حتی هنگام خاموش بودن دستگاه گجت هایتان را شارژ کنند.

اولترابوک HP SpectreXT TouchSmart با آخرین نسل از انواع پردازنده های اینتل با فناوری Smart Connect عرضه خواهد شد و فناوری های ضدسرقت نیز در آن وجود دارد. حافظه دستگاه از نوع  mSATA SSD بوده که سرعت بسیار بیشتر و دمای پایین تری را با کمک فناوری Cool Sense فراهم می کنند و پورت های HDMI، Ethernet و USB 3.0 نیز تمامی نیازهای شما را مرتفع می کنند.

اولترابوک HP SpectreXT TouchSmart همچنین با بسته های نرم افزاری Adobe Photoshop Elements 10 و Adobe Premiere Elements 10 به صورت اریجینال عرضه می شوند تا نهایت امکانات ویرایش تصویر و فیلم را در اختیار کاربر قرار دهند. قیمت اعلام شده پایه برای این مدل 1399.99 دلار است و زمان عرضه آن در ماه آخر سال میلادی یعنی حدود دی ماه اعلام شده است.

Source: SlashGear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.