گیم‌پد آرکاس همزیستی یک کنسول بازی دستی و تبلت 7 اینچی اندرویدی

این تبلت توسط یک پردازنده دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی و یک پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای Mali-400 پشتیبانی می‌شود و از نسخه 4.0 اندروید بهره می‌برد که مناسب‌ترین گزینه برای انجام بازی‌هاست.

0

فارنت: ممکن است برخی از شما کمپانی Archos را نشناسید، این کمپانی بر روی ساخت گجت‌هایی همچون تبلت‌ها فعالیت دارد اما ناتوانی این تبلت‌ها در رقابت با غول‌های رقیب باعث شده این کمپانی خیلی شناخته شده نباشد. اخیرا این کمپانی تبلت 101X را عرضه کرد که توانست اسم و رسم کمپانی را کمی به مردم بشناساند.

حال این شرکت قصد دارد تا محصولی را بسازد که آمیزه‌ای از تبلت‌های اندرویدی و کنسول‌های دستی است، این شرکت این محصول جدیدش را Archos Gamepad نام گذاشته است. این گیم‌پد یک صفحه نمایش 7 اینچی دارد که هنوز اطلاعاتی از دقت آن در دسترس نیست و اطلاعات خوبی در مورد سخت افزار گرافیکی این محصول نیز منتشر نشده است.

این تبلت توسط یک پردازنده دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی و یک پردازنده گرافیکی چهار هسته‌ای Mali-400 پشتیبانی می‌شود. همچنین همانطور که اشاره کردیم این محصول اندرویدی از نسخه 4.0 اندروید بهره می‌برد که مناسب‌ترین گزینه برای انجام بازی‌هاست همچنین خود شرکت Archos اعلام کرده که با قابلیت‌های داخل این تبلت قرار است که این تبلت را با تمامی بازی‌های موجود هماهنگ کند.

این تبلت/کنسول کاملا توسط گوگل تایید شده و به همین دلیل برای دانلود اپلیکیشن‌ها و بازی‌ها از گوگل پلی مشکلی نخواهید داشت.

این تبلت/کنسول در اکتبر در اروپا با قیمتی حدود 150 یورو عرضه خواهد شدو بد نیست بدانید که پلی‌استیشن ویتا با مشخصات سخت افزاری فوق العاده‌اش 200 یورو قیمت دارد. در کنار این تبلت و ویتا ، تبلت/کنسول JXDs7100 نیز عرضه خواهد شد که قیمتی حدود 140 دلار خواهد داشت و به نظر می‌رسد رقابتی تنگاتنگ در این بین رخ خواهد داد.

Source: gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.