چه انتظاراتی باید از کنفرانس امروز سونی در نمایشگاه IFA برلین داشت؟‎

همه ما انتظار داریم تا از گوشی‌های سونی اکسپریا و حداقل یک تبلت اندرویدی رونمایی شود و ببینیم که چه گوشی‌های از این شرکت نسخه 4.1 اندروید آب‌نبات ژله‌ای را دریافت می‌کنند.

2

فارنت: نمایشگاه IFA2012 هر ساله در برلین برگزار می‌شود و در این نمایشگاه شرکت‌های مختلف محصولات جدید و آپدیت‌های جدید خود را معرفی می‌کنند. ما قصد داریم در این مقاله انتظاراتی را که از شرکت سونی برای حضور در این نمایشگاه داریم بیان کنیم.

کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه برلین امروز بعدازظهر ساعت 17:30 دقیقه برگزار خواهد شد و امیدواریم که از برنامه‌های جدید این شرکت و همچنین از گوشی‌های سونی اکسپریا و حداقل یک تبلت اندرویدی رونمایی شود.

در کنار این مساله سخت‌افزاری همه ما انتظار داریم تا ببینیم که چه گوشی‌های از این شرکت نسخه 4.1 اندروید آبنبات ژله‌ای را دریافت می‌کنند. البته انتظار می‌رود که اکثر گوشی‌های تولید 2012 این آپدیت را دریافت کنند اما بیشترین دغدغه ما بر سر گوشی های سال 2011 است.

اگر شما یکی از طرفداران سونی و یکی از دارندگان محصولات این شرکت هستید منتظر ارائه اخبار بعدی ما هنگام برگزاری و پس از برگزاری این کنفرانس باشید. حال بپردازیم به شایعاتی که پیرامون محصولات این شرکت در اخبار این چند مدت منتشر شده است:

سونی اکسپریا تی:

اولین شایعه در مورد گوشی Sony Xperia T است که در آمریکا آن را Xperia TL نیز صدا می‌کنند. این گوشی که در ابتدا با اسم Mint (نعنا) در فضای اینترنت مشهور شد از یک صفحه نمایش 4.6 اینچی با رزولوشن 720 در1280 بهره می‌برد و دارای پردازنده دو هسته‌ای Snapdeagon S4 با فرکانس 1.5 گیگاهرتزی است. این گوشی از یک گیگابایت رم، دوربین 13 مگاپیکسلی با قابلیت ضبط ویدئوهای 1080p بهره می‌برد. در جلوی گوشی هم یک دوربین با کیفیت 720p قرار گرفته و  16 گیگابایت فضای داخلی دارد و البته از حافطه خارجی نیز بهره می‌برد. امکان استفاده از اتصال NFC نیز در این محصول وجود دارد. رونمایی زا این محصول کاملا قابل پیش‌بینی است چرا که قبلا تصاویر کاملی از آن به بیرون درز پیدا کرده است که می‌توانید در این مطلب مشاهده کنید.

سونی اکسپریا تی‌ایکس:

بعد از Xperia T نوبت به Xperia TX یا همان اسم اولیه Hayabusa می‌رسد. این گوشی تقریبا می‌توان گفت از لحاظ مشخصات فنی تفاوت چندانی با Xperia T ندارد و تنها تفاوتی که می‌توان در آن متصور شد، باطری جدا شدنی آن است.

سونی اکسپریا جی

در این چند روز اخیر شایعات و عکس‌هایی هم از گوشی بودجه محور سونی با نام   Xperia J منتشر شد که امکاناتی ساده را در خود جای داده و از یک صفحه نمایش 4 اینچی با رزولوشن 480 در 854 بهره می‌برد. پردازنده این گوشی با نام اولیه اکسپریا جی.‌ال.او، یک پردازنده تک هسته‌ای یک گیگاهرتزی است و مجهز به اندروید 4.0.4 است و از یک دوربین 5 مگاپیکسلی با فلش LED نیز برخوردار است.

تی‌سوباسا:

اطلاعات خیلی کمی نیز از یک گوشی دیگر سونی با اسم کد Tsubasa منتشر شده که البته فقط پردازنده دو هسته‌ای 1.5 گیگاهرتزی این گوشی همراه با دقت صفحه نمایش 720 در1280 آن به بیرون درز پیدا کرده و فعلا همه چیز کاملا مخفی است.

اکسپریا تبلت اس:

نوبت می‌رسد به Xperia Tablet S. بنابر آن چیزهایی که تاکنون مشخص شده، این تبلت از صفحه نمایش 9.4 اینچی با دقت 1280 در800 پیکسل بهره می‌برد. در قلب این تبلت یک پردازنده قدرتمند Tegra3 قرار دارد و در جلوی آن یک دوربین 1 مگاپیکسلی کار گذاشته شده و در قاب پشتی آن نیز یک دوربین 8 مگاپیکسلی قرار گرفته است.

باتری این تبلت 6000 میلی‌آمپر بر ساعت است و بدنه این تبلت نیز از جنس آلومینیوم مرغوب است. از دیگر امکانات این تبلت می‌توان به اندروید 4.0، سه نوع حافطه داخلی 16/32/64 گیگابایتی، پشتیبانی از کارت حافظهSD، ارتباطات Wi-Fi و بلوتوث اشاره کرد. تمامی این امکانات در 570 گرم جمع شده‌اند. تصاویر این تبلت پیش از این منتشر شده است.

البته مطمئنا در کنفرانس سونی اطلاعات بیشتری رونمایی خواهد شد و شاید گوشی‌ها و تبلت‌های بیشتری نیز رونمایی شوند اما تا به حال فقط همین اطلاعات در فضای مجازی پخش شده‌اند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. Hamid می‌گوید

    “کنفرانس شرکت سونی در نمایشگاه برلین امروز بعدازظهر ساعت ۱۷:۳۰ دقیقه برگزار خواهد شد“

    این به وقت تهرانه یا برلین ؟!
    اگر برلین ، تهران ساعت چنده

    1. محسن صحافی می‌گوید

      به وقت تهرانه دوست عزیز..