فلیپ‌بورد دو سالگی‌اش را با 20 میلیون کاربر خود جشن گرفت

20 میلیون کاربر این اپلیکیشن به طور میانگین 86 دقیقه را در ماه به این اپلیکیشن اختصاص می‌دهند که برای یک برنامه عددی فوق‌العاده خوب به حساب می‌آید.

0

فارنت: مطمئنا کسانی که از اپلیکیشن فلیپ‌بورد استفاده کرده‌اند تا به حال شیفته محیط آن و شیوه خبررسانی در آن شده اند، اما برای کسانی که این اپلیکیشن را نمی‌شناسند باید بگویم که این اپلیکیشن اخبار و مطالب مختلف سایت‌ها و منابع دیگر را به انتخاب شما در محیطی فوق‌العاده زیبا گردآوردی می‌کند و به شما اجازه می‌دهد تا به شیوه ورق زدنی خلاقانه ، اخبار و مطالب مورد نظر خود را مطالعه کنید.

این اپلیکیشن که به طور رسمی دیگر روزانه پذیرای 1.5 میلیون بازدیدکننده است، امروز در وبلاگ رسمی خود دو سالگی‌اش را به همراه 20 میلیون کاربرش جشن گرفت.

کمپانی سازنده این اپلیکیشن موفقیت‌های چشمگیری را در این دو سال کسب کرده و به جایی رسیده که هر ثانیه به کاربرانش افزوده می‌شود. 20 میلیون کاربر این اپلیکیشن به طور میانگین 86 دقیقه را در ماه به این اپلیکیشن اختصاص می‌دهند که برای یک برنامه عددی فوق‌العاده خوب به حساب می‌آید.

البته این آمار آن چنان هم دور از انتظار نبود چون این اپلیکیشن ماهانه 3 میلیارد خبر را برای کاربرانش به اشتراک می‌گذارد.

این برنامه یا اپ در 200 کشور دنیا فعال است و فعال‌ترین این کشورها عبارتند از: آمریکا، انگلستان، چین، ژاپن و کانادا. نکته جالب این آمار این است که ، کاربران برزیلی وقت بیشتری را در  این اپلیکیشن صرف می‌کنند و کاربران مکزیکی نیز بیشترین مقالات را در این اپ مطالعه می‌کنند. کاربران ژاپنی نیز در این اپلیکیشن فعال‌ترین حضور در شبکه‌های اجتماعی را نسبت به سایر کشورها دارند.

در آمریکا نیز این اپ در شهرهایی همچون: لس‌آنجلس، هیوستون، نیویورک، اورلاندو و شیکاگو محبوبیت بالایی را دارد. اگر این آمار شما را راضی نکرده می‌توانید به اینفوگرافیکی سر بزنید که خود سایت Flipboard به مناسبت تولدش آن را ایجاد کرده است.

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.