آی‌پد مینی اپل در مهرماه از راه خواهد رسید!

چندی پیش سایت‌های معتبر و شناخته شده همگی در این خصوص به توافق رسیده بودند که دوازدهم سپتامبر طبق سنت همیشگی اپل تاریخ رونمایی آیفون جدید است اما در این تاریخ، آی‌پد مینی نیز همراه با آیفون نسل جدید معرفی می‌شود و نهایتا در روز 21 سپتامبر به فروش گذاشته خواهد شد اما حالا این خبر گویا به نوعی تکذیب شده است.

0

فارنت: وب‌سایت AllThingsD در گزارشی اعلام کرد که از منابع قابل اعتمادی شنیده که آی‌پد مینی در ماه اکتبر و در واقع بعد از رونمایی آیفون جدید در دوازدهم سپتامبر رونمایی خواهد شد. John Paczkowski خبرنگار وب‌سایت AllThingsD در گزارش خود تاکید کرده است که این خبر را از چندین منبع مختلف و معتبر دریافت کرده است.

همانطور که می‌دانید چندی پیش سایت‌های معتبر و شناخته شده همگی در این خصوص به توافق رسیده بودند که دوازدهم سپتامبر طبق سنت همیشگی اپل تاریخ رونمایی آیفون جدید است اما در این تاریخ، آی‌پد مینی نیز همراه با آیفون نسل جدید معرفی می‌شود و نهایتا در روز 21 سپتامبر به فروش گذاشته خواهد شد اما حالا این خبر گویا به نوعی تکذیب شده است.

البته مطمئنا این برای طرفداران این محصول خیلی امیدوارکننده نیست چون مجبورند مدت زمان بیشتری را پشت فروشگاه‌های این شرکت یا همان اپل استورها در صف بایستند. شرکت اپل همچنان و همانطور که انتظار می‌رود هیچ اظهارنظری را در این خصوص و نسبت به معرفی این دو محصول و تاریخ عرضه آنها ارائه نکرده است.

Source: AllThingsD

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.