ال‌جی اپتیموس جی با چهارهسته جدید به جنگ «گلکسی اس3» می‌رود

به تازگی شایعاتی مبنی بر عرضه پرچمدار جدید ال جی با نام Optimus G به گوشی می رسد که خبر از پردازنده چهارهسته ای Krait، 2 گیگابایت رم، دوربین 13 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 4.7 اینچی اچ دی می دهد.

2

فارنت: حتماً می دانید در حال حاضر پرچمدار اندرویدی های بازار گلکسی اس 3 سامسونگ است و به نظر می رسد کسی فعلاً یارای مقابله با فروش بی نظیر این کهکشانی جدید سامسونگ را نداشته باشد. اما به تازگی شایعاتی مبنی بر عرضه پرچمدار جدید ال جی با نام Optimus G به گوشی می رسد که خبر از پردازنده چهارهسته‌ای Krait، دو گیگابایت رم، دوربین 13 مگاپیکسلی و صفحه نمایش 4.7 اینچی اچ دی می‌دهد.

این گوشی به نظر یک مدل جهانی Optimus LTE2 با تغییراتی در پردازنده و دوربین است. همانطور که می دانید پردازنده های دوهسته ای Krait از نظر قدرت پردازشی هم سطح پردازنده های چهارهسته ای Cortex-A9 استفاده شده در گلکسی اس 3 و وان اکس اچ‌تی‌سی هستند و تنها در برخی موارد گرافیکی از این پردازنده های چهارهسته ای عقب افتاده اند. اما بدون شک یک پردازنده چهارهسته ای Krait با پردازنده گرافیکی Adreno 320 در هر زمینه ای بسیار بهتر از پردازنده های چهارهسته ای کنونی عمل خواهد کرد و اینجاست که باید بگوییم اگر شایعات صحیح باشد اپتیموس جی با 2 گیگابایت رم خطر بزرگی برای فروش پرچمدار سامسونگ محسوب می شود.

داستان وقتی جذاب تر می شود که دوربین استفاده شده در این مدل 13 مگاپیکسلی باشد و صفحه نمایش 4.7 اینچی True HD IPS نیز به کمک ال‌جی بیاید. به هر حال با اینکه این شایعات هنوز تأیید نشده است عرضه Optimus G می تواند برای ال‌جی بسیار امیدوار کننده باشد و البته خریداران Optimus 4X HD را کمی آزرده کند.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. اشکان می‌گوید

    گوشیه جومونگه؟

    1. ALI REZA می‌گوید

      ولی به اس 3 نمیرسه