عضو جدید خانواده گلکسی اس سامسونگ دو سیم‌کارته از آب در آمد!

همانطور که پیش از این نیز تصاویر و مشخصاتی از گلکسی اس دو سیم کارته درز کرده بود، امروز سامسونگ رسماً گوشی Galaxy S Duos را برای علاقمندان به گوشی های دو سیم کارته معرفی کرد.

3

فارنت: اگر از طرفداران گوشی های دو سیم‌کارته هستید حتماً می دانید که اسمارت فون های زیادی در این عرصه وجود ندارد و اکثر آنها مشخصات خوبی ندارند و جوابگوی بعضی نیاز ها نیستند. اما اگر به سری گلکسی اس سامسونگ علاقه دارید امروز سامسونگ برایتان خبر خوبی دارد. همانطور که پیش از این نیز تصاویر و مشخصاتی از این گوشی درز کرده بود، امروز سامسونگ رسماً گوشی Galaxy S Duos را معرفی کرد.

این گوشی دو سیم کارته با مدل دقیق S7562 در ظاهر بسیار به گلکسی اس 3 شبیه است اما از نظر سخت افزار خوب است بدانید که متأسفانه از گلکسی اس 1 نیز در سطح پایین تری قرار دارد. طراحی جدید این گوشی احتمالاً به دلیل شکایت های بی شمار اپل از طرح گلکسی اس و شباهت آن به iPhone 3GS است و همچنین شباهت آن در نرم افزار و سخت افزار به گلکسی اس 3 کاربران بیشتری را جذب می کند.

صفحه نمایش این مدل یک صفحه نمایش 4 اینچی با وضوح WVGA است اما خبری از پنل Super AMOLED گلکسی اس نیست و به جای آن باید به صفحه عادی TFT قناعت کنید. پردازنده نسبتاً پرقدرت Hummingbird برپایه معماری Cortex-A8 و با پردازنده گرافیکی PowerVR SGX540 نیز متأسفانه جای خود را به پردازنده نسبتاً ضعیف Qualcomm S2 با پردازنده گرافیکی Adreno 200 و معماری Cortex-A5 داده است. دوربین گلکسی اس دو سیم‌کارته 5 مگاپیکسلی است اما خبری از فیلمبرداری HD نیست و باید به فیلمبرداری VGA رضایت دهید، چرا که پردازنده A5 توان پردازش آن را ندارد.

اما به جز این معایب، Galaxy S Dous وظیفه اصلی خود یعنی مکالمه با دو سیم کارت را به خوبی انجام می دهد و با دو سیم‌کارت هم زمان فعال می توانید اگر مشغول مکالمه با سیم کارت اول باشید و سیم کارت دوم زنگ بخورد می توانید تماس را به سیم کارت اول فوروارد کنید.

این گوشی را می توانید ماه آینده میلادی ابتدا در بازارهای اروپایی و سپس در ایران جستجو کنید، اما هنوز قیمت نهایی آن از سامسونگ اعلام نشده است.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. mohammad 75 می‌گوید

    میخوام این گوشی رو بخرم لطفا یکی راهنمایی کنه

    1. الهه می‌گوید

      سلام آقامحمد میخواستم بهتون بگم که برید این موبایل رو برید از ترکیه بخرید چون همه چی اون جا ارزونه!؟
      بگم که

  2. مهدی صفری می‌گوید

    خوب بود ولی مشخصات کامل بود عالی میشود