«اپتیموس وو»، تبلت بدقواره ال‌جی وارد بازار جهانی می شود

ال جی تصمیم گرفته است که پیش از معرفی گلکسی نوت 2 پیشدستی کند و تبلت خود اپتیموس وو را که پیش از این تنها در کره و ژاپن عرضه می شد با پردازنده آپگرید شده چهارهسته ای وارد بازار جهانی کند.

0

فارنت: اگر به خاطر داشته باشید ال‌جی چندی پیش تبلت Optimus Vu را برای رقابت با گلکسی نوت سامسونگ معرفی کرد؛ اما عرضه این تبلت به بازار کره جنوبی و ژاپن محدود می شد. حالا ال جی تصمیم گرفته است که پیش از معرفی گلکسی نوت 2 پیشدستی کند و اپتیموس وو را با پردازنده آپگرید شده چهارهسته ای وارد بازار جهانی کند.

علت اینکه ما Optimus Vu را یک تبلت بدقواره نامیدیم این است که برخلاف هر گجت اندرویدی دیگر نسبت تصویر در این فبلت 3:4 است. به گفته ال‌جی این نسبت تصویر به دلیل راحتی کاربر در کار کردن با گوشی انتخاب شده است اما در دوره ای که تمامی گوشی ها و تبلت ها نسبتی حدود 16:9 دارند مطمئناً Optimus Vu در نمایش بسیاری اپلیکیشن ها و بازی ها به مشکل برخواهد خورد.

از آنجایی که پردازنده دو هسته ای Qualcomm S3 به هیچ وجه نمی تواند با پردازنده چهارهسته ای Exynos که احتمالاً در گلکسی نوت 2 خواهیم دید رقابت کند، ال‌جی تصمیم گرفت تا این گوشی را به پردازنده سریع Nvidia Tegra3 مجهز کند و با یک استایلوس مخصوص آن را راهی میدان نبرد کند. از دیگر مشخصات این تبلت می توان به صفحه نمایش 5 اینچی با وضوح 1024 در 768 پیکسل و از نوع IPS، یک گیگابایت رم، دوربین 8 مگاپیکسلی با فیلمبرداری فول اچ‌دی 1080p، اندروید 4 بستنی ساندویچی و حافظه داخلی غیر‌قابل ارتقای 32 گیگابایتی اشاره کرد.

Optimus Vu قرار است در ماه آینده میلادی به بازار اروپا، آسیا، خاورمیانه، آفریقا و امریکای لاتین راه یابد اما قیمت نهایی آن هنوز اعلام نشده است.

Sources: Pocketnow – GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.