انتشار نسخه آزمایشی آپدیت اندروید 4.1 «گلکسی‌اس 3» (آپدیت)

اخیراً شایعاتی مبنی بر عرضه این آپدیت در تاریخ 8 شهریور ماهبه گوش می رسید که امروز با انتشار نسخه آزمایشی رام اندروید 4.1 این شایعه قوت گرفت.

2

فارنت: همانطور که می دانید سامسونگ قبلاً قول آپدیت پرچمدار گوشی های خود، گلکسی اس 3 را به اندروید 4.1 داده بود اما هیچ تاریخی برای آن مشخص نکرده بود. اخیراً شایعاتی مبنی بر عرضه این آپدیت در تاریخ 29 آگوست مصادف با 8 شهریور ماه، همان زمان معرفی گلکسی نوت 2 به گوش می رسید که امروز با انتشار نسخه آزمایشی رام اندروید 4.1 این شایعه قوت گرفت.

این فیرمور که نسخه دقیق آن I9300XXDLG4 و نسخه اندروید 4.1.1 است توسط Sammobile برای دانلود قرار داده شده است اما این سایت هشدار داده است که این نسخه هنوز در حالت آزمایشی قرار دارد و ممکن است دارای مشکلاتی باشد. از جمله تغییرات این فیرمور نسبت به اندروید 4 می توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • – سرعت بالاتر در کار با گوشی با ویژگی Project Butter
  • – تغییر نوتیفیکیشن و افزوده شدن یک ساعت به این قسمت
  • – قابلیتی به نام Dormant Mode
  • – قابلیت Google Now و یک ویجت برای این منظور
  • – دو لایو والپیپر جدید
  • – بالا رفتن سرعت وبگردی در مرورگر

اگر کمی اهل ریسک هستید و دوست دارید آپدیت رسمی را زودتر از دیگران بر روی گوشی خود نصب کنید می توانید با مراجعه با این لینک از سایت AndroidSoul آموزش کامل نصب این رام را روی گلکسی اس 3 خود پیدا کنید.

اما اگر اهل ریسک نیستید و تاکنون اقدام به تعویض رام نکرده اید پیشنهاد می کنیم تا دو هفته آینده و عرضه آپدیت رسمی صبر کنید و به راحتی گوشی را با WiFi و یا Samsung Kies آپدیت نمایید.

آپدیت: به تازگی نسخه آزمایشی جدیدتری برای گلکسی اس 3 با شماره فیرمور I9300XXBLH4 درز کرده است که برخی مشکلات قبلی را برطرف کرده و امکاناتی نظیر تغییر اندازه پنجره Pop up play، بهینه سازی Notification Center و Dormant Mode به آن اضافه شده است که می توانید از این لینک آن را دانلود کرده و راهنمای نصب را مشاهده کنید.

Sources: Sammobile – AndroidSoul

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ali می‌گوید

    سلام دوستان من امروز این آپدیت نصب کردم مشکل خاصی نتونستم پیدا کنم فقط ویبره گوشی وقتی روی کلید back , menu کلیک میکردم کار نمیکرد . از نظر میزان رم آزاد با ورژن 4.0.4 فرقی نداشت منو عربی داشت این رام ولی فارسی نه البته کیبورد عربی هم نداشت فقط منو عربی رو داشت با زبان های مختلف دیگه . من که بعد از نصب برگشتم به ورژن 4.0.4 و منتظر ورژن اصلی میمونم.

  2. ImYou می‌گوید

    درود
    من ورژن اندروید گوشیم 4.0.4 هستش امروز رسیت فکتوری کردم بعد که اومد بالا پیغام آپدیت داد البته من رد کردم
    حالا شما میگید میگم شاید اندروید 4.1 بوده
    تست میکنم اگه 4.1 بود میگم بهتون
    اینم بگو گوشیم Galaxy s III هستش
    خسته نباشید
    بدرود