معرفی احتمالی گوشی ویندوزفون 8 نوکیا در 15 شهریور

در حالی که هنوز شک و تردیدها در رونمایی نوکیا از نخستین تلفن همراه ویندوز فون 8 خود در ماه سپتامبر وجود دارد این شرکت به تازگی دعوتنامه ای را برای اصحاب مطبوعات ورسانه ها برای یک مراسم مشترک با مایکروسافت در 5 ماه سپتامبر یا همان 15 شهریور ارسال کرده است.

0

فارنت:در حالی که هنوز شک و تردیدها در رونمایی نوکیا از نخستین تلفن همراه ویندوز فون 8 خود در ماه سپتامبر وجود دارد این شرکت به تازگی دعوتنامه ای را برای اصحاب مطبوعات ورسانه ها برای یک مراسم مشترک با مایکروسافت در 5 ماه سپتامبر یا همان 15 شهریور ارسال کرده است.

 جالب تر اینکه این مراسم همزمان با شروع کنفرانس سالانه نوکیا ورلد 2012 در هلسینکی فنلاند برگزار خواهد شد با این تفاوت که محل برگزاری مراسم شهر نیویورک است.

پس جای تعجب ندارد که نوکیا در این رویداد تلفن های هوشمند جدیدی مانند لومیا 1001 و یا لومیا 910 و یا هر دو را در نیویورک معرفی کند.

سامسونگ ، اچ تی سی وسایر شرکت‌ها نیز قصد دارند تا پایان سال جاری میلادی دستگاه‌های مبتنی بر ویندوز 8 معرفی کنند که البته نوکیا به طور یقین دارای دستگاه‌های بیشتری خواهد بود زیرا در حال حاضر شریک اصلی مایکروسافت در دنیای گوشی‌های هوشمند است.

Source:The Verge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.