سورپرایز گوگل: گیفت کارت های گوگل پلی در راهند (آپدیت)

تنها راه خرید از اپ استور ها برای کاربران ایرانی گیفت کارت است و همانطور که در جریان هستید تاکنون گوگل گیفت کارتی را برای گوگل پلی عرضه نکرده بود اما خوشبختانه به نظر می رسد بالاخره این کارت ها برای Google Play در راهند.

6

فارنت: امروز با یک خبر خوب برای طرفداران اپلیکیشن های اریجینال آمده ایم. همانطور که می دانید به علت تحریم ها امکان خرید اپلیکیشن های از گوگل پلی توسط کارت اعتباری برای کاربران ایرانی وجود ندارد؛ تنها راه خرید از چنین فروشگاههایی مانند آیتونز استفاده از گیفت کارت ها یا همان کارت های هدیه است. همانطور که در جریان هستید تاکنون گوگل گیفت کارتی را برای گوگل پلی عرضه نکرده بود اما خوشبختانه به نظر می رسد بالاخره این کارت ها برای Google Play در راهند.

گوگل اخیراً نسخه جدید گوگل پلی v3.8.15 را برای گجت های اندرویدی به صورت آپدیت عرضه کرده است که در نگاه اول دارای امکانات جدیدی نیست؛ اما کاربران وبسایت Android Police با استخراج و بررسی فایل apk به یک راز جدید در این نسخه پی برده اند و این راز چیزی نیست جز گیفت کارت.

همانطور که در تصویر بالا مشاهده می کنید با اینکه هنوز این قابلیت برای کاربران در دسترس نیست اما به نظر می رسد که در آینده نزدیک گوگل قصد دارد این گیفت کارت ها را بالاخره عرضه کند. همانطور که در تصویر سمت چپ مشاهده می کنید امکان اضافه کردن اپلیکیشن ها به لیست آرزوها یا Wishlist نیز وجود خواهد داشت؛ بدین ترتیب اگر از اپلیکیشنی خوشتان آمد می توانید آن را به این لیست اضافه کنید تا اگر در آینده با تخفیف عرضه شد از آن باخبر شوید.

البته هنوز به نظر نمی رسد امکان هدیه دادن اپلیکیشن ها مانند اپ استور اپل امکان پذیر باشد اما از آنجایی که تنها راه خرید اپلیکیشن ها برای کاربران ایرانی گیفت کارت است، همین خبر برای رضایت آنها به نظر کافیست.

آپدیت: همانطور که پیش بینی می شد امروز تصویری از گیفت کارت های گوگل پلی در اینترنت درز کرده است که شامل دو مورد 10 دلاری و 25 دلاری است.

منبع: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

6 نظر برای این مطلب
  1. hasanhasanpoor می‌گوید

    دوستای عزیز هنوز نمیشه از گوگل پلی دانلود کرد :(( بستست هنوزم..

  2. ImYou می‌گوید

    ولی من آی |ی رو هم تغیر میدم بازم میگه کشور شما…
    Gmail رو چند سال پیش از داخل ایران ساختم یعنی ایراد میتونه از این باشه؟
    البته با وی پی… هم یه Gmail دیگه ساختم با آی |ی انگلستان اما باز قبول نکرد
    نکنه از اپراتور منوجه میشه؟
    اگه اینطور باشه نمیشه کاری کرد چون تو حالت air mode نمیشه wifi رو فعال کرد
    کلا راهی نیت انگار غیر از روت کردن که اونم من تمایلی ندارم SIII رو تبدیل به آجر کنم از روی اشتباه ناخواسته
    بهترین راه استفاده از Samsung Apps و برنامه های کرک شده سایت های ایرانی هستش متاسفانه

    1. یوسف می‌گوید

      واقعا اگه فکر میکنی با روت کردن گوشی به یه تکه آجر تبدیل میشه معلومه که یا نمیدونی روت چیه یا نمیدونی آندروید چیه.واقعا siii داری؟بعید میدونم

  3. محمدرضا می‌گوید

    آقای ارغوان برای استفاده از گوگل پلی در ایران، میشه لطفا یه راه تست شده که به نتیجه منجر بشه معرفی کنید؟ اکثر آموزشهایی که توی اینترنت هست معمولا قدیمی هست و دیگه جوابگو نیست

    1. علی ارغوان می‌گوید

      منظورتون استفاده از اپلیکیشن های رایگان هست؟
      برای این کار غیر از تعویض آی پی یه راه دیگه هست و اون برنامه Market Unlocker هست. من خودم دارم از این روش استفاده می کنم اما نیاز به روت کردن گوشی دارید.

    2. ابراهیم می‌گوید

      البته سرویس سافت گت هم وجود داره که یه نوع رابط بین شما و گوگل پلی و میتونید با دادن لینک صفحه اپلیکیشن در گوگل پلی لینک مستقیم اون رو دریافت کنید

      این هم آدرس : http://play.softget.ir