برگزاری اولین نشست خبری دومین دوره بازی‌های رایانه‌ای ماتریکس

این رقابت‏ها سال گذشته در 4 رشته و در 4 روز برگزار گردید و امسال در 6 رشتهCS و Dota و PES و Fifa و Warcraft و NFS و به مدت 6 روز از 18 تا 23 شهریورماه در سالن میلاد مرکز نمایشگاه‏های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و از نظر جوایز و امکانات در نظر گرفته شده منحصر بفرد است.

0

فارنت: عصر روز گذشته اولین نشست رسانه‌ای دومین دوره رقابت‌های بزرگ بازی‌های رایانه‌ای ماتریکس در تهران با حضور اصحاب رسانه و خبرنگاران برگزار شد.

این نشست که با حضور آقایان ویشتا فیاض و سامان ثامری‌پور از اعضای ستاد برگزاری و مهیار جوادی‌فر مسئول ستاد خبری این دوره از رقابت‌ها به همراه اعضای تیم داوری این بازی‌ها برگزار شد به تشریح چگونگی برگزاری این رقابت‌ها و نحوه رقابت اعضای تیم‌ها اختصاص پیدا کرد.

ویشتا فیاض در این نشست با اعلام اینکه این رقابت‏ها در تاریخ 18 تا 23 شهریورماه در سالن میلاد نمایشگاه بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد، تصریح کرد: شرکت ماتریس پس از تجربه موفق سال گذشته خود بر آن است تا در شهریورماه سال جاری گردهمایی سال گذشته را با مقیاسی تقریباً 3 برابر و با حضور بیش از دو هزار گیمر دوباره برگزار کند.

وی در ادامه خاطرنشان کرد: این رقابت‏ها سال گذشته در 4 رشته و در 4 روز برگزار گردید و امسال در 6 رشتهCS  و Dota و PES و Fifa و Warcraft و  NFS و به مدت 6 روز از 18 تا 23 شهریورماه در سالن میلاد مرکز نمایشگاه‏های بین‌المللی تهران برگزار خواهد شد و از نظر جوایز و امکانات در نظر گرفته شده منحصر بفرد است.

ویشتا فیاض در ادامه با بیان اینکه مقوله گیمینگ در ایران کاربران زیادی دارد و این افراد به طور تقریبی بیش از 15 میلیون ایرانی سنین 15 الی 35 سال ایران را تشکیل می‌دهند، پیش‌بینی کرد با توجه به ثبت‌نام‏های صورت گرفته در تارنمای مسابقات، بیش از 15 هزار نفر از این مسابقات بازدید کنند.

وی همچنین تاکید کرد که نگرش شرکت ماتریس ترغیب گیمر ایرانی به سمت رفتار حرفه‏ای، تأکید بر اهمیت حمایت از جوانان، جهت دهی مقوله گیم به سمت ورزش، تشویق جوانان به پرهیز از رفتارهای پرخطر و ایجاد فضایی شاد و پر نشاط می‏باشد.

در این نشست همچنین با اشاره به شرکت دو نفر از اعضای اصلی تیم (Fenatic) در رقابت‌های سال گذشته اعلام شد که از نکات بارز این دوره از مسابقات، تکرار حضور قهرمانان جهان در ایران است و تیم فناتیک با اعضای کامل تیم CS خود در رقابت‏های امسال حاضر خواهد شد.

شرکت ماتریس بهترین شریک تجاری شرکت msi در آسیا و خاورمیانه بحساب می‌اید و بعنوان معتبرترین نماینده msi در سال 2011 از سوی این شرکت معرفی شده است.

شرکت msi یکی از معدود شرکت‏هایی است که تمامی اقلام اصلی دنیای رایانه را مستقیماً تولید می‏کند و از همین رو msi یکی از حامیان اصلی گروه‏های حرفه‏ای گیمینگ بحساب می‌آید.

از دیگر نکات قابل اشاره در این نشست دعوت از بلاگرهای آی‌تی ایران در کنار سایر اصحاب رسانه بود که می‌تواند به عنوان حرکتی هوشمندانه مورد توجه سایر شرکت‌های فعال در این زمینه قرار بگیرد.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.