ارائه یک بازی جدید از سوی سازندگان LBP

یکی از جالب‌ترین نکات بازی این است که شما می‌توانید با ضربه زدن به میکروفون و یا ایجاد صدا وزش باد و یا غرش مهیب را در بازی مشاهده کنید که در نوع خود بسیار منحصر به فرد است.

0

فارنت: استودیوی بسیار معروف Media Molecule که سازنده سری بازی‌های معروف  LittleBigPlanet برای شرکت سونی است امروز و در نمایشگاه گیم اسکور از عنوان جدید خود با نام Tearaway رونمایی کردند که انحصاری کنسول پلی‌استیسن ویتا شرکت سونی خواهد بود.

ماجراهای اصلی بازی در یک دنیای کاغذی روی می‌دهد که در حقیقت یک دنیای 3 بعدی است که از کاغذ ساخته شده است و شما باید با استفاده از پد لمسی پشتی ویتا به همراه صفحه نمایش لمسی به پیشبرد داستان بازی کمک کنید.

نام قهرمان بازی Tearaway کاراکتر دوست داشتنی به نام  Iota است که به جای صورت یک پاکت نامه و موی سرش نیز برگ درخت است. این بازی دارای ویژگی به نام استنداوت است که شما می‌توانید از انگشتان خود در صفحه لمسی عقب بهره ببرید که در خود بازی هم به صورت مجازی به نمایش درمی‌آید و بدین ترتیب به جنگ دشمنان  Iota بروید.

یکی از جالب‌ترین نکات بازی این است که شما می‌توانید با ضربه زدن به میکروفون و یا ایجاد صدا وزش باد و یا غرش مهیب را در بازی مشاهده کنید که در نوع خود بسیار منحصر به فرد است. شما حتی می‌توانید رنگ پیرامون کاراکتر بازی را به وسیله دوربین ویتا تغییر دهید و حتی یک حس و حال جدید را به اتمسفر بازی اضافه کنید.

الکس اوانز یکی از مدیران ارشد Media Molecule در این مورد می‌گوید که کاغذ بهترین وسیله ای بود که ما می‌توانستیم قابلیت‌های لمسی ویتا را نشان دهیم.

متاسفانه هیچ گونه تاریخ دقیقی از زمان عرضه این بازی بسیار زیبا اعلام نشده است.

خوش به حال ویتاداران..

Source:VG247

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.