پرچمدار سامسونگ سیاهپوش می‌شود: عرضه «گلکسی‌اس 3» مشکی

پس از انتشار تصاویری تبلیغاتی المپیک 2012 از گلکسی اس 3 که رنگ آن به نظر مشکی می‌رسید حالا پیش فروش نسخه مشکی رنگ Galaxy S III رسماً آغاز شده است.

0

فارنت: همانطور که می‌دانید سامسونگ گوشی پرچمدار 2012 خود یعنی گلکسی اس 3 را به رنگ سفید Marble White و آبی Pebble Blue عرضه کرد و علیرغم این که به نظر من رنگهای مناسبی برای این گوشی انتخاب شده است کاربرانی را می شناسم که تنها از اسمارت فون های مشکی رنگ استفاده می کنند. پس از انتشار تصاویری تبلیغاتی المپیک 2012 از گلکسی اس 3 که رنگ آن به نظر مشکی می رسید حالا پیش فروش نسخه مشکی رنگ Galaxy S III رسماً آغاز شده است.

یک نمایندگی رسمی سامسونگ در اروپا به نام MobileFun امروز نسخه مشکی رنگ این گوشی را با قیمت 499 یورو برای مدل 16 گیگابایتی به پیش فروش گذاشته است. رنگ مشکی در حقیقت چهارمین رنگی است که آن را بر تن گلکسی اس 3 می بینیم چرا که نسخه قرمز رنگ آن نیز ماه گذشته به صورت اختصاصی برای اپراتور AT&T امریکا عرض شده بود.

هنوز مشخص نیست که نوع رنگ مدل مشکی مانند مدل سفید رنگ یکدست و ساده است و یا مانند مدل آبی رنگ دارای بافت فلزی مانند است؛ اما از تصاویر منتشر شده می توان دریافت که رنگ نوار دور گوشی مانند مدل سفید، نقره ای است.

نظر شما چیست؟ آیا به نظرتان رنگ مشکی شما را بیشتر به خرید این گوشی ترغیب می کند و یا یکی از رنگهای سفید و آبی یا قرمز را به مشکی ترجیح می دهید؟

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.