انتشار تیزر تبلیغاتی “خون وحشی”؛ اولین بازی گیم‌لافت با موتور آنریل

چند روز پیش گیم لافت تصویری از اولین بازی خود با موتور گرافیکی Unreal را منتشر کرد و امروز اولین تیزر تبلیغاتی این بازی با نام خون وحشی در صفحه فیس‌بوک این شرکت قرار داده شده است.

0

فارنت: همانطور که می‌دانید گیم‌لافت بزرگترین شرکت تولید بازی‌های با گرافیک بالا و مشهور برای سیستم عامل‌های موبایلی اندروید و iOS است. این شرکت که بازی‌های مشهوری مانند N.O.V.A.، بتمن، آسفالت، مرد عنکبوتی، عصر یخبندان و … را تولید کرده است چند روز پیش تصویری موسوم به اولین بازی خود با موتور گرافیکی قدرتمند Unreal را در صفحه فیس بوک خود به نمایش گذاشت:

این تصویر در نگاه اول شبیه به بازی God of War به نظر می رسید و به شخصه دوست داشتم بازی محبوب پلتفرم PSP را در گوشی موبایل خود تجربه کنم اما امروز گیم لافت باز هم در صفحه فیس بوکش تیزر کوتاهی از این بازی را با نام خون وحشی “Wild Blood” منتشر کرد. با این که گرافیک بازی در حد بسیار خوبی قرار دارد نمی توانیم بگوییم موتور آنریل گرافیک بازی را بسیار بهتر از بازی های قبلی گیم لافت کرده است.

با مشاهده تیزر، این بازی بسیار شبیه به بازی‌های God of War و Darksiders به نظر می‌رسد که در آن باید ابتدا با استفاده از شمشیرهای استثنایی اسکلت‌ها و غول‌ها را شکست دهید و احتمالاً قدرت‌های ماورای طبیعی شما را در کشتن دشمنانتان یاری خواهد کرد.

Source: The Verge

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.