چرا کفش بیشتر ورزشکاران المپیک لندن به‌رنگ سبز روشن است؟

اگر بغیر از شرکت در رقابت‌های المپیک در لوگوی گوگل واقعا رقابت‌های المپیک لندن را دنبال کرده باشید شاید این موضوع توجه شما را به خود جلب کرده باشد و از آن تعجب کرده باشید که چرا در این رقابت‌ها بیشتر شرکت‌کنندگان کفش‌هایی به رنگ سبز روشن به پا دارند؟

8

فارنت: اگر بغیر از شرکت در رقابت‌های المپیک در لوگوی گوگل واقعا رقابت‌های المپیک لندن را دنبال کرده باشید شاید این موضوع توجه شما را به خود جلب کرده باشد و از آن تعجب کرده باشید که چرا در این رقابت‌ها بیشتر شرکت‌کنندگان کفش‌هایی به رنگ  سبز روشن به پا دارند؟

این موضوع دلیل جز این ندارد که: این ورزشکاران در واقع ورزشکارانی تحت حمایت نایک هستند و نایک تصمیم گرفته تا در رقابت‌های جهانی این دوره با استفاده از رنگ سبز روشن توجه بیشتر شما (والبته توجه بیشتر جیب‌های شما..!) را به خود جلب کند. این فکر و ایده به نظر واقعا گرفته است.

نایک در این مجموعه کفش‌های ورزشی خود تحت عنوان ولت (VOLT) رنگ سبز روشن را برای جلب توجه بیشتر بر روی پیست دومیدانی قرمز رنگ ورزشگاه‌های لندن مورد استفاده قرار داده است. نایک اعلام کرده که علاوه بر رنگ‌های موجود در رنگین‌کمان، چشم انسان حساسیت بیشتری به رنگ سبز روشن و یا رنگ زرد/ سبز نشان می‌دهد. این بدان معناست که کفش‌های نایک برای ورزشکاران المپیک، نور بیشتری را به چشم تماشاگران بازتاب می‌دهد. اگر علاقمند به خرید یکی از این کفش‌های مجموعه ولت شده‌اید کافیست سری به سایت نایک زده و از این مجموعه بازدید کنید. فقط لطفا مراقب سبک شدن جیب خود نیز باشید!

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. فروزان می‌گوید

    fبابا اون لحظه اینقدر آدم استرس داره که تیمش ببره دیگه به رنگ لباس نگاه نمیکنه! چه فکرایی برا خودشون میکنند…

  2. سحر می‌گوید

    به چه چیزایی دقت میکنن برای تبلیغ.مرسی جالب بود

  3. مراد می‌گوید

    سبز زیاد قشنگی نیست خز هم که شد البته ما هنوز دنبال اینیم که وضعمون خوب شه یکی دو جفت کفش خوب و مناسب ارزون قیمت واسه ورزش و بیرون بخریم از این چینی های ارزون اونچنانم ارزون نبود خریدیم اونم دو جفت buddy از اون کفش راحتی ها که گفتیم مثل کتونی چینمی های قدیم راحت باشه ولی کفش تخت بود و زیاد نمیشد نمیشه باهاش راه رفت پاهات بیچاره میشه در حقیقت خودت رست واقعا کشیده میشه ÷اشنه ندارند یک ماه نشد از بغل هر دو جفت کفش شکافته شدند زوارشون در رفت اینم از کفشهای چینی ارزون ایزانی اونجوری چینی هم اینطور این کفشهای نایک و ادیداس که مثلا اصل برند اصل به اسم اصل که میشه گفت هم هست فروخته میشه و مال تایلند ویتنام و اونجور جاهاست البته شایدم درجه دو باشن با اون قیمتهای بالای صد تومنشون مفت هم نمی ارزن اصلا کیفیت نرمی راحتی ندارن من ما یه فرد خونواده متوسط بودیم بالا پایین داشتیم اواخر دهه 60 میدونید چی می ÷وشیدم کتونی اگنس ساخت کره هم قشنگ و زیبا هم نرم و راحت و عالی و با کیفیت قیمت بالایی اونچنان بالایی هم نداشتند با ÷ول این کتونی قشنگا گرونا اون موقع می تونستی چند تا اگنس کتونی کتونی خارجی کره ای بخری خدا شاهده چند سال باهاش تو زمینهای اسفالت خاکی فوتبال بازی کردم اخ نمی گفت اسفالت شاید می گفت این کتئنی نمی گفت چه چرمی داشت بهترین بازیها و گلهلمو با اون کتونی کتونی چینی و ادیداسهای قدیم ایرونی زدم فکر می کنم باور کنید اگه اون کفشا نبودن ببخشید ما الان به درد لای جرز هم نمی خوردیم یادش به خیر هنوز بعد از سالها دلم برای اون کتونی اون کتونیها تنگ میشه اگنس جون یادت به خیر خیلی دوست داشتم تو و شماها بهترین و زیباترین خاطرات زندگیمو زندگیهامو زندگیهامونو رقم زدید ازتون ممنونم از کره ای ها هم باید ممنون باشم بشیم اونا با کتونی شروع کردن به اینجا رسیدن ما با چی شروع کردیم و به کجا رسیدیم ÷ابرهنگی
    ممنون
    مراد
    سن 40

  4. farid می‌گوید

    طرفدار جنبش سبزند

    1. Reza1945 می‌گوید

      :))

    2. farhad می‌گوید

      زرشک!!!

    3. خودم می‌گوید

      برووووووووووووووووووو عمو چه ربطی به اوند داره

    4. یاسر می‌گوید

      قاه قاه !!
      جالب بود