دسته‌بازی حرفه‌ای برای گوشی‌های آیفون

این وسیله به زیر آیفون شما متصل می‌شود و می‌توانید مانند کیبوردهای کشویی به آن دسترسی داشته باشید و توانایی کنترل فیزیکی بیشتری روی آیفون خود داشته باشید.

0

 فارنت: برای گوشی آیفون یا هر گوشی محبوبی، وسایل جانبی زیادی عرضه می‌شود و این وسایل از همه نوع هستند و برای نیاز های مختلفی عرضه می‌شوند.پیش از این هم وسایل جانبی مختلفی برای بازی در آیفون عرضه شده مانند دسته‌هایی که به آیفون متصل می‌شوند و تجربه‌ای جدید را به شما ارائه می‌دهند.

به هر حال اگر نیازتان به این وسایل زیاد است مطمئنا از این محصول کهBladepad نام دارد خوشتان خواهد آمد. در حال حاضر این وسیله به عنوان یک پروژه در سایت KickStarter که شبکه‌ای برای طرح کردن پروژه‌های جدید است مطرح شده است.
همان‌طور که در عکس موجود می‌بینید این وسیله به زیر آیفون شما متصل می‌شود و می‌توانید مانند کیبوردهای کشویی به آن دسترسی داشته باشید و توانایی کنترل فیزیکی بیشتری روی آیفون خود داشته باشید.

شرکت سازنده هنوز اعلام نکرده که این کنترلر چه نوع بازی‌هایی را پشتیبانی می‌کند اما مطئنا بازی‌های مهم را از استودیوهای معروف پشتیبانی می‌کند. این وسیله از طریق بلوتوث به گوشی شما متصل می‌شود و امکانات یک کنترلر معمولی را دارد ، امکاناتی مانند D-padو در کنار دکمه‌های فیزیکی و شوکرهایی که در تمامی کنترلرها موجود است.در بلیدپد همچنین زیر دکمه‌های کنترلر چراغ‌های سفیدی نیز قرار دارد تا زمانی که شما در تاریکی مشغول بازی کردن هستید بتوانید دکمه‌ها را ببینید و کنترل بیشتری بر روی آنها داشته باشید.

این کنترلر با قیمت 69 دلار عرضه می‌شود و پایین‌تر از قیمت معمول نسخه‌های مشابه آن یعنی 100 دلار است، شما می‌توانید در صفحه این کنترلر در وب‌سایت Kickstarter اطلاعات کاملی از آن دست پیدا کنید، نظر شما در مورد این کنترلر چیست آیا به خرید آن ترغیب شده‌اید؟

Source: Ubergizmo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.