تبلت سامسونگ گلکسی نوت 10.1 رسماً رونمایی شد

با وجود دعوت سامسونگ برای 25 مرداد و رونمایی به جهت رونمایی از گلکسی نوت 10.1 سامسونگ دقایقی پیش رسماً این تبلت قدرتمند چهارهسته ای را معرفی کرد. در ادامه به معرفی مشخصات این تبلت قدرتمند می پردازیم.

8

تبلت گلکسی نوت 10.1 سامسونگ با پردازنده مشابه گلکسی اس 3 یعنی پردازنده چهارهسته ای Exynos 4412 با فرکانس 1.4 گیگاهرتز و پردازنده گرافیکی Mali 400MP اما به همراه دو گیگابایت رم عرضه خواهد شد تا با آخرین نسخه اندروید برای مالتی تسکینگ بهترین گزینه باشد.

همانطور که از نام تبلت بر می آید صفحه نمایش این تبلت 10.1 اینچی است اما متاسفانه از تکنولوژی AMOLED و وضوح تصویر Full HD خبری نیست و کاربران باید به پنل PLS TFT و وضوح 1280 در 800 پیکسل با تراکم پیکسلی 149 پیکسل در اینچ قناعت کنند. این تبلت همچنین بسیار باریک و سبک بوده و با قطر 8.9 میلی متر و وزن 600 گرم مناسب حمل و استفاده روزانه است.

تبلت گلکسی نوت 10.1 سامسونگ در دو مدل 16 و 32 گیگابایتی و در دو رنگ مشکی و نقره ای عرضه خواهد شد و هر دو مدل از استایلوس مخصوص S Pen بهره می برند و خوشبختانه این بار جایی برای قرار دادن قلم در تبلت تعبیه شده است. درست مانند گلکسی نوت، نوت 10.1 نیز از اپلیکیشن های اختصاصی مانند S Note، S Planner، Crayon Physics، فتوشاپ لمسی و Polaris Office بهره مند شده است.

دوربین اتبلت گلکسی نوت 10.1 سامسونگ یک لنز 5 مگاپیکسلی با فلش LED برای پشت و 1.9 مگاپیکسلی برای جلو و مکالمات تصویری است. همچنین برای این تبلت اسلات کارت حافظه MicroSD و در مدل 3G جای سیم کارت نیز تعبیه شده است که احتمالاً تنها برای تبادل دیتا بوده و قابلیت تماس تلفنی ندارد.

با قابلیت Multi-Screen این تبلت به یکی از بهترین گجت ها برای مالتی تسکینگ تبدیل می شود چرا که می توانید دو اپلیکیشن مجزا را همزمان در دو طرف صفحه اجرا کنید و با هر دوی آنها کار کنید.

تبلت گلکسی نوت 10.1 سامسونگ هم اکنون در کشور های کره، آلمان، امریکا و انگلیس عرضه شده است و به مرور زمان به دیگر نقاط جهان صادر خواهد شد. قیمت اروپایی این تبلت هم برای مدل WiFi تنها، 479 بورو و برای مدل WiFi به همراه 3G نیز 599 یورو تعیین شده است. در ادامه می‌توانید به تماشای ویدئوی تبلیغاتی سامسونگ برای این تبلت بنشینید.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. sina می‌گوید

    سلام با خسته نباشی خدمت شما ببخشی میخوام ببینم تبلت نوت 10.1بهتره یا8 از هر لحاظ

    1. علی ارغوان می‌گوید

      این دو تبلت از نظر پردازنده تفاوتی ندارند و بستگی به نوع کار شما داره که صفحه بزرگتر بخواید یا کوچکتر. اما در کل وضوح صفحه نوت 10 پایین تر هست به خاطر اندازه بزرگتر

  2. سلینا می‌گوید

    از مطالبتون واقعا ممنون عالی بود

  3. جواب سمیرا می‌گوید

    سلام دوست عزیز باید بری توی قسمت تنظیمات تبلت و تیک فقط اجرا کردن برنامه های شرکت رو برداری و دیگه همه نوع برنامه رو میتونی نصب کنی

  4. یه دوست می‌گوید

    وا!شما کار بلد نیستید چرا از تبلت ایراد میگیرید؟!خییییییلللیییییییی هم عاااااااالیییییییی هسسسست

  5. زری میرزایی می‌گوید

    سلام من الکسی نوت دارم ولی وقتی فری گیت (فیلتر شکن) را میخوام نصب کنم نمیشه با برنامه راک پلیر باز میشه لطفا راهنمایی کنید

  6. سمیرا می‌گوید

    سلام وخسته نباشید ممنون از سایت خوبتون
    من تبلت گلکسی نوت رو دارم ولی وقتی برنامه دانلود میکنم برای نصب ارور میده و میگه برنامه ی پیش نیاز برای نصب موجود نیست برای تمام برنامه ها این پیغام رو میده ممکنه راهنمایی کنید که برای نصب نیاز به چه برنامه ای دارم ?

    1. reza می‌گوید

      نه هههههههه