چگونه اکانت آوت‌لوک خود را در iOS وارد کنیم

با اینکه نسخه وب این سرویس ایمیل بسیار زیبا و منحصر به فرد است اما مرور آن با گوشی موبایل چندان دلچسب نیست مخصوصاً وقتی که اکانت‌های دیگر شما به راحتی با اپلیکیشن ایمیل چک می‌شوند. با اینکه هنوز در iOS سرویس آوت‌لوک اضافه نشده اما خوشبختانه می‌توانید از تنظیمات هات‌میل برای وارد کردن اکانت خود استفاده کنید.

0

فارنت: از زمان معرفی سرویس جدید آوت‌لوک (Outlook) شرکت مایکروسافت تا امروز مطالب زیادی در مورد این سرویس از بررسی امنیت تا مقایسه در برابر جی‌میل در فارنت خوانده‌اید و اگر نهایتاً تصمیم به مهاجرت به این سرویس را گرفته‌اید و از گجت‌هایی مجهز به سیستم عامل iOS مانند آیفون، آی‌پاد تاچ و یا آی‌پد استفاده می‌کنید خوب است تنظیمات لازم را جهت وارد کردن اکانت خود در اپلیکیشن ایمیل iOS فرا بگیرید.

با اینکه نسخه وب این سرویس ایمیل بسیار زیبا و منحصر به فرد است اما مرور آن با گوشی موبایل چندان دلچسب نیست مخصوصاً وقتی که اکانت‌های دیگر شما به راحتی با اپلیکیشن ایمیل چک می‌شوند. با اینکه هنوز در iOS سرویس آوت‌لوک اضافه نشده اما خوشبختانه می‌توانید از تنظیمات هات‌میل برای وارد کردن اکانت خود استفاده کنید. برای این کار:

– به Setting بروید و وارد Mail, Contacts, Calendars شوید. سپس Add Account را انتخاب کرده و Hotmail را برگزینید. سپس در قسمت ایمیل آدرس ایمیل آوت‌لوک خود مانند youremail@outlook.com را وارد کنید و سپس پسورد و نامی برای اینباکس‌اتان انتخاب کنید. حالا Next را بزنید و مواردی را که قصد Sync کردن آنها را دارید انتخاب کنید.

با اینکه هنوز مشخص نیست اضافه کردن ایمیل آوت‌لوک به صورت Microsoft Exchange account چه مزایایی دارد اما اگر می‌خواهید از این روش به جای روش قبلی استفاده کنید می‌توانید به طریق زیر عمل کنید:

– به Setting بروید و وارد Mail, Contacts, Calendars شوید. سپس Add Account را انتخاب کرده و اینبار Microsoft Exchange را انتخاب کنید. حال آدرس ایمیل خود را مانند روش قبل وارد کنید و در قسمت Domain عبارت m.hotmail.com را وارد کنید. به عنوان نام کاربری باز هم از آدرس ایمیل کامل خود استفاده کنید و پسورد را نیز وارد کنید. با زدن کلید Next باید سرور را تعیین کنید، سرور را نیز m.hotmail.com تعیین کنید و نهایتاً مواردی را که قصد Sync کردن آنها را دارید انتخاب کنید.

Source: CNet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.