دانلود کنید: نسخه نهایی ویندوز 8 به بیرون درز کرد

دیروز مایکروسافت اعلام کرد که ویندوز 8 به نسخه نهایی خود رسیده و قرار است از دو ماه و نیم بعد نیز به صورت عمومی عرضه شود. اما به نظر می‌رسد امروز نسخه نهایی ویندوز 8 در اینترنت و به خصوص سایت‌های تورنت درز کرده و به صورت غیرقانونی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

1

فارنت: دیروز مایکروسافت رسماً اعلام کرد که ویندوز 8 به نسخه نهایی خود رسیده است و قرار است از دوهفته آینده ابتدا این ویندوز در اختیار کمپانی‌های تولیدکننده سخت‌افزار و برنامه‌نویسان قرار گیرد و دو ماه و نیم بعد نیز به صورت عمومی عرضه شود. اما به نظر می‌رسد امروز نسخه نهایی ویندوز 8 در اینترنت و به خصوص سایت‌های تورنت درز کرده و به صورت غیرقانونی در اختیار کاربران قرار گرفته است.

نسخه درز کرده نسخه “N” ویندوز 8 می‌باشد که نسخه کامل اما بدون ویندوز مدیاپلیر است. مایکروسافت پس از کمیسیون اروپا در سال 2004 مجبور شد یک نسخه از ویندوز را بدون مدیاپلیر عرضه کند که این نسخه به نظر همان نسخه است. مسئولان سایت The Verge با مایکروسافت تماس گرفته و درباره درز این نسخه از آنها پرسیده‌اند اما مسئولان مایکروسافت گفته‌اند که درباره آن چیزی نخواهند گفت.

چنانچه شما نیز علاقه دارید این نسخه از ویندوز 8 را دانلود کنید می‌توانید در سایت های مشهور تورنت مانند Piratebay و Kat.ph و یا سایت‌های مختلف Warez به دنبال آن بگردید؛ اما اگر آن را پیدا نکردید نگران نباشید، چرا که تا چند روز دیگر اینترنت پر از لینک‌های مستقیم و غیرمستقیم این نسخه از ویندوز 8 خواهد شد.

Source: The Verge – Engadget

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. پوریا می‌گوید

    توجه داشته باشید که نسخه درز کرده 64 بیتی هست
    یک لینک برای دانلود نسخه iso با حجم 3.3 گیگابایت (لینک غیر تورنت)