دعوت سامسونگ برای کنفرانس UNPACKED در 8 شهریور [به‌روزرسانی]

همانطور که می دانید در شهریور ماه نمایشگاه IFA در شهر برلین برگزار خواهد شد و سامسونگ امسال اعلام کرده که یک کنفرانس UNPACKED برای پیش از این نمایشگاه در تاریخ 8 شهریور در پیش دارد. بر طبق گمانه زنی ها امکان معرفی تبلت گلکسی نوت 10.1 و فبلت گلکسی نوت 2 بسیار محتمل به نظر می رسد.

1

فارنت: همانطور که می دانید در شهریور ماه امسال مانند سال های گذشته نمایشگاه فناوری IFA در شهر برلین آلمان برگزار خواهد شد و سامسونگ امسال اعلام کرده که یک کنفرانس UNPACKED برای پیش از این نمایشگاه در تاریخ 8 شهریور در پیش دارد. بر طبق گمانه زنی ها امکان معرفی تبلت گلکسی نوت 10.1 و فبلت گلکسی نوت 2 بسیار محتمل به نظر می رسد.

 این کنفرانس قرار است دقیقاً در ساعت 9:30 شب در مکان برگزاری نمایشگاه IFA 2012 برگزار شود اما سامسونگ هنوز در مورد گجت هایی که احتمالاً در این کنفرانس معرفی خواهند شد حرفی به میان نیاورده است.

گلکسی نوت 10.1 بر طبق شایعات دارای یک پردازنده 4 هسته ای Exynos 4212 Quad مانند گلکسی اس 3 بوده و دارای قلم مخصوص S Pen و امکانات نرم افزاری مخصوصی خواهد بود. گلکسی نوت 2 نیز احتمالاً دارای صفحه نمایش بزرگتر 5.5 اینچی با پردازنده چهارهسته ای 1.6 گیگاهرتزی و باتری قوی تر خواهد بود.

به نظر می رسد تاریخ قبلی اعلام شده یعنی 25 مرداد در نیویورک کماکان پابرجاست و احتمال دارد یکی از این گجت ها در 25 مرداد و دیگری در 8 شهریور معرفی شود.

آپدیت: نماینده سامسونگ امروز در گفتگو با رویترز تأیید کرد که گلکسی نوت 2 قرار است در این کنفرانس معرفی شود.

Source: GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. جواد می‌گوید

    معلومه که قراره تبلت یا فبلت نوت معرفی بشه چون توی عکسی که گذاشتن برای معرفی مراسم (همین عکس بالا) یک قلم s pen داره به جعبه اشاره می کنه …