آپدیت اندروید 4.1 لوبیا پاستیلی برای اکسپریاهای 2011 عرضه نخواهد شد

حالا که نوبت به آپدیت جدیدترین نسخه اندروید یعنی نسخه 4.1 لوبیا پاستیلی رسیده است سونی خبرهای خوبی ندارد و در صفحه فیس‌بوک خود در جواب کاربران می‌گوید که این آپدیت برای گوشی‌های Arc S و Mini Pro و درنتیجه کل اکسپریاهای 2011 عرضه نخواهد شد.

2

فارنت: هر بار که نسخه جدیدی از سیستم عامل اندروید توسط گوگل معرفی می شود کاربران نسخه قبلی منتظر اعلام رسمی از شرکت تولیدکننده گوشی خود برای عرضه آپدیت می‌مانند و حالا نوبت به سونی رسیده تا به صورت تقریباً رسمی در صفحه فیس‌بوک خود درباره آپدیت اندروید 4.1 اظهار نظر کند.

با اینکه گوشی های اکسپریای سال 2011 که دارای برند سونی اریکسون بودند با اندروید 2.3 عرضه شدند اما سونی پارسال اعلام کرد تمامی این گوشی‌ها به اندروید 4 بستنی ساندویچی آپدیت خواهند شد و به جز XPERIA Play بقیه گوشی‌ها این آپدیت را دریافت کردند. اما حالا که نوبت به آپدیت جدیدترین نسخه اندروید یعنی نسخه 4.1 لوبیا پاستیلی رسیده است سونی خبرهای خوبی ندارد و در صفحه فیس‌بوک خود در جواب کاربران می‌گوید که این آپدیت برای گوشی های Arc S و Mini Pro عرضه نخواهد شد.

با توجه به اینکه گوشی Xperia Arc S قویترین گوشی سونی اریکسون در سال 2011 با پردازنده 1.4 گیگاهرتزی محسوب می‌شد می‌توان نتیجه گرفت که اکسپریاهای دیگر این سال مانند Arc، Mini، Live with Walkman، Ray، Pro و البته Play این آپدیت را دریافت نخواهند کرد.

اما در مورد گوشی‌های جدید اکسپریا با برند سونی مانند Xperia S یا Xperia U سونی اعلام کرده که در حال بررسی این موضوع است که کدام گوشی‌ها برای آپدیت اندروید 4.1 بهترین هستند و پس از نتیجه‌گیری و تصمیم‌گیری نتیجه را از طریق فیس‌بوک به علاقمندان اعلام خواهد نمود.

بدین ترتیب اگر از کاربران گوشی‌های اکسپریای سال 2011 هستید به نظر تنها راه موجود کمی ریسک کردن و استفاده از رام‌های کوک شده غیر رسمی است که احتمالاً به زودی برای اکثر این گوشی ها در دسترس قرار خواهد گرفت.

Source : GSMArena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مرتضی می‌گوید

    دوستان،من گوشیم live with walkman
    آپدیت اندروید 4.1 برام اومده…


    فک کنم گوشی من بهترین بوده!

    1. علی ارغوان می‌گوید

      فکر کنم آپدیتی که واسه شما اومده 4.0.1 باشه