ژاپنی‌ها آر پی جی 7 مخصوص آب‌بازی عرضه کردند!

انتظار می‌رود این اسباب‌بازی تنها توسط بزرگسالان و افراد بالای 18 سال مورد استفاده قرار گیرد. وقتی می‌گویم انتظار می‌رود یعنی هیچ جای امیدی نیست که توسط کودکان استفاده نشود!

10

کودکی, نوجوانی و حتی جوانی ما پر از رویای بازی و فعالیت است و از ابتدا در تابستان‌های ما آب‌بازی نقش خاطره‌انگیزی داشته است اگر چه در جوانی‌امان, این بازی گاهی ما و اطرافیانمان را به دردسر انداخته و حتی در جامعه با محدودیت‌هایی روبرو شده‌ایم اما همچنان دلچسب‌ترین بازی تابستانی ایرانی‌ها همین آب‌بازیست.

آر پی جی 7 مخصوص آب‌بازی

اینها را در ابتدا گفتم تا بگویم شاید این بازی تنها برای ایرانی‌ها انقدر خاطره‌انگیز نیست چرا که اخیرا ژاپنی‌ها در ادامه روند تولید سلاح‌های گوناگون برای لذت بردن از این بازی, یک اسلجه آر.پی.جی 7 را نیز به مجوعه وسایل آب‌بازی اضافه کرده‌اند.

شرکت ژاپنی مارودای اسلحه اسباب‌بازی آر.پی.جی 7 را که به گلوله‌ها و یا بهتر بگویم موشک‌های پر از آب مجهز می‌شود با قیمت 363 دلار روانه بازار کرده است. البته این مجموعه در قالب یک کیت به شما عرضه می‌شود تا شما سلاح خود را با دست خودتان بسازید.

آر پی جی 7 مخصوص آب بازی

پس از ساختن اسلحه کافیست موشک‌های آن را با آب پر کنید و قسمت لانچر موشک را نیز با استفاده از تلمبه با هوا پرکنید تا دقیقا نقش یک موشک واقعی را برای شما ایفا کند. در کیت به فروش رفته از طرف شرکت مبه تعداد کافی موشک در اختیار شما قرار گرفته تا زرادخانه خود را آماده کنید.

انتظار می‌رود این اسباب‌بازی تنها توسط بزرگسالان و افراد بالای 18 سال مورد استفاده قرار گیرد. وقتی می‌گویم انتظار می‌رود یعنی هیچ جای امیدی نیست که توسط کودکان استفاده نشود! به نظر ما که هیچ جای امیدی برای عدم استفاده در سن پائین‌تر وجود ندارد! اگر در ایران هستید احتمالا چند وقت دیگر شاهد نسخه‌های چینی آن در بازار ایران خواهید بود و یا شاید همین الان!

منبع kotaku
شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

10 نظر برای این مطلب
  1. mahdi می‌گوید

    اقا کسی میدونه چطور میشه یکی از این اسباب بازی ها رو خرید.من به یه ماکت rpg 7 واقا نیاز دارم.

  2. شمه می‌گوید

    خوب فرچی کردی ددم جان

  3. ابوالفضل خان می‌گوید

    پاشین جمع کنین بساتتونو
    ما زنجانی ها 5سال پیش وسیله بازی مابود
    که الان دارن درست میکنن
    اینو همه بدونن راه های که ترک ها طی کردن
    اینا تازه دارن خط آسفالت رو میکشن
    اینو بدونید ایرانی جماعت همیشه جلوترن

  4. وحید می‌گوید

    الحق دمت گرم

  5. محسن می‌گوید

    تو ایران که آب بازی مثل بقیه تفریحات سالم و فعالیتهای مفید کار سیاسی محسوب میشه و عفت عمومی که این روزها خصوصی شده و دست بعضیهاست رو جریحه دار می کنه. شما هم بهتره اعتراف کنید چقدر پول گرفتید که جوانان این مملکت رو از راه بدر کنید.

  6. بلبل می‌گوید

    این پاش به ایران نمیرسه، یعنی بهتره که نرسه.
    چون بی‌خردانی پیدا میشن که بجای آب، ممکنه بنزین با یه ماده خطرناک دیگه بریزن، اون موقع هیچ فرقی با یک سلاح جنگی واقعی نداره.

    1. sina می‌گوید

      دمت گرم….

    2. مهدی می‌گوید

      دورد بر شما.صد در صد باهاتون موافقم.مطمئنم بنزین و … رو تووی ایران حتما استفاده می کنن.در این مملکتی که ما داریم همیشه پیش از این که فرهنگ یک وسیله بیاد خود وسیله می آد.

    3. علی می‌گوید

      چـرا چرت میگی؟ طرف بنزین بریزن تو مخزن کـ چیی؟

  7. دیگو می‌گوید

    ممنون
    ولی خداییش این ژاپنی ها با این وجدان کاری از بقیه جهان همیشه جلوترن..