سامسونگ در چهارماهه دوم, دو برابر اپل گوشی هوشمند فروخته است!

گزارش مالی منتشر شده توسط سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت به رکورد سود خالص 5.9 میلیارد دلاری در این چهارماه دست یافته است. در مجموع این شرکت اکنون 34.6 درصد بازار جهانی تلفن همراه را در اختیار داشته دارد در حالی که اپل تنها 17.8 درصد را در اختیار دارد.

2

فارنت: همانطور که انتظار می‌رفت, بنابر آمار منتشر شده, در چهارماهه دوم سال 2012 میلادی شرکت سامسونگ موفق به فروش 50 میلیون گوشی تلفن همراه هوشمند شده است که این آمار دو برابر میزان فروش تنها تلفن همراه هوشمند شرکت اپل یعنی آیفون است.

بنابر گزارش خبرگزاری رویترز گزارش مالی منتشر شده توسط سامسونگ نشان می‌دهد که این شرکت به رکورد سود خالص 5.9 میلیارد دلاری در این چهارماه دست یافته است. در مجموع این شرکت اکنون 34.6 درصد بازار جهانی تلفن همراه را در اختیار داشته دارد در حالی که اپل تنها 17.8 درصد را در اختیار دارد.

اما تمام خبرها برای دوستداران سامسونگ خوشایند نیست. در حالیکه فروش بخش تلفن همراه این شرکت شگفت‌انگیز به‌حساب می‌آید بخش نیمه‌هادی شرکت سامسونگ شاهد کاهش 6 درصدی سود بوده و این شرکت آن را ناشی از کاهش تقاضا برای چیپ‌های DRAM و سقوط قیمت NAND فلش‌های بکار رفته در SSDها می‌داند. اما انصافا, این موضوع نباید برای سامسونگ که این روزها به برترین شرکت فناوری از لحاظ درآمد تبدیل شده چندان نگران‌کننده باشد.

Source: Gizmodo via Reuters

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. دیگو می‌گوید

    ولی فکر کنم با اومدن آیفون 5 برگ برنده بدجوری به نفع اپل بچرخه

    1. میثم می‌گوید

      دوست عزیز کاملا ادعات غلطه چون ایفون 5 هم به گرد پای اس 3 نمی رسه !!!!!