موشواره جدید بی‌سیم ریزر با قابلیت شخصی‌سازی ویژه گیمرها

امروز Razer جدیدترین موس گیمینگ خود را با نام Ouroboros با فناوری بی‌سیم، دقت خارق‌العاده 8200dpi و قابلیت شخصی‌سازی برای راحتی کاربر عرضه کرد.

0

فارنت: همانطور که می‌دانید Razer یکی از بزرگترین و مشهورترین کمپانی‌های تولیدکننده تجهیزات گیمینگ مانند موس، کیبرد و تجهیزات صوتی است و به خصوص موس‌های این شرکت همواره مورد توجه گیمرها بوده است. امروز Razer جدیدترین موس گیمینگ خود را با نام Ouroboros با فناوری بی‌سیم، دقت خارق‌العاده 8200dpi و قابلیت شخصی‌سازی برای راحتی کاربر عرضه کرد.

مانند موس‌های دیگر ریزر که نام آنها از مارهای افسانه ای گرفته شده است Ouroboros نیز نام یک مار افسانه‌ای است که در تصاویر دم خود را گاز گرفته و شاید به دلیل فرم‌پذیری این موس این نام انتخاب شده است. طراحی این موس ما را بسیار یاد موس Cyborg R.A.T.7 می‌اندازد که هر چند قابلیت‌های تنظیم شونده در نمونه ریزر کمتر است اما قابلیت استفاده توسط دست راست‌ها و دست چپ‌ها را دارد.

پنل کناره موس که محل قرارگیری انگشت شست شماست می‌تواند با نمونه دیگری که در جعبه موجود است برای راحتی کاربر تعویض شود و با قرار دادن آن در سمت راست برای چپ دست‌ها ایده‌آل می‌شود. همچنین قسمت استراحت‌گاه مچ در موس می‌تواند با زاویه دلخواه و همچنین فاصله دلخواه قرار گیرد تا بهترین ارگونومی برای ساعت‌های طولانی بازی فراهم شود.

Ouroboros می‌تواند هم به صورت باسیم و هم بی‌سیم با تاخیر کمتر از 1 میلی ثانیه کار کند و با دو سنسور 4G می‌تواند دقتی تا 8200dpi داشته باشد که در موس‌های گیمینگ دیگر نایاب است. برای تنظیم dpi درون بازی می‌توانید از دکمه‌های مخصوص قرار گرفته شده روی موس کمک بگیرید؛ این عمل وقتی بسیار کارآمد است که بخواهید به طور مثال در بازی از اسلحه‌ای مانند M4 به یک اسنایپر سوییچ کنید و دقت خود را بالا ببرید.

دکمه‌های اضافه این موس را می‌توانید توسط برنامه مخصوص این موس به عملکردهای مختلف اختصاص داده و با استفاده از برنامه Razer Synapse به فضای ابری ریزر بفرستید تا در تمامی گیم‌نت‌ها قابل دسترسی باشد. نیروی لازم برای تمامی این قابلیت‌ها توسط یک باتری معمولی AA تامین می‌شود که قابلیت 12 ساعت بازی را دارد.

قیمت اعلام شده برای این موس 130 دلار بوده و از هم اکنون از فروشگاه ریزر در دسترس است.

Source: TheVerge – Razerzone

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.