چگونه محتوای فلش را روی اندروید 4.1 داشته باشیم؟

اگر شما گوشی خود را به آخرین سیستم عامل موبایلی گوگل ارتقا داده باشید و هنوز بخواهید از وبسایت های دارای محتوای فلش دیدن کنید تکلیف چیست؟ امروز در فارنت به شما روشی آموزش می دهیم که بتوانید کماکان از فلش روی گوشی اندرویدی لوبیا پاستیلی خود استفاده کنید.

2

همانطور که می دانید مرورگر گوگل کروم برای اندروید از نسخه Jelly Bean از حالت آزمایشی در آمده و به صورت پیشفرض جایگزین مرورگر قبلی اندروید شده است. گوگل کروم برای اندروید از فلش پشتیبانی نمی کند و بدین ترتیب دیگر خبری از فلش در اندروید نخواهد بود.

همچنین شرکت ادوبی اعلام کرد که از 15 آگوست رسماً پشتیبانی از فلش را برای کلیه نسخه های اندروید متوقف خواهد کرد. حال اگر شما گوشی خود را به آخرین سیستم عامل موبایلی گوگل ارتقا داده باشید و هنوز بخواهید از وبسایت های دارای محتوای فلش دیدن کنید تکلیف چیست؟ امروز در فارنت به شما روشی آموزش می دهیم که بتوانید کماکان از فلش روی گوشی اندرویدی لوبیا پاستیلی خود استفاده کنید.

روند کلی کار این است که شما نسخه ای دستکاری شده از فلش پلیر را که با اندروید 4.1 سازگار است دانلود و نصب می کنید و سپس یک مرورگر مانند دلفین که از پلاگین ها پشتیبانی می کند را نصب کرده و با استفاده از آن می توانید از وبگردی با فلش لذت ببرید.

البته توجه داشته باشید امکان فلش هنوز در برخی گلکسی نکسوس های آپدیت شده وجود دارد و در این صورت نیازی به اقدام دیگری نیست.

مراحل کار:

1- فلش پلیر را از این لینک و یا این لینک دانلود و نصب کنید.

2- مرورگر دلفین را از این لینک و یا Google Play دانلود و نصب کنید.

3- وارد تنظیمات مرورگر شوید و گزینه Flash Player را غیرفعال کنید.

4- حال می توانید از اندروید 4.1 همراه با فلش استفاده کنید.

نکته: بر روی برخی دستگاه ها می توانید به جای دلفین از فایرفاکس استفاده کنید.

Source: XDA-Developers

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. علیرضا می‌گوید

    سلام.من فایر فاکس دانلود کردم میخوام نصب کنم رو تبلت اندروید 4.1.2 اما میگه به نظر میرسه برنامه خراب است.ادوبی ایر هم همین رو میگه.از هر سایتی دانلود کردم باز همین رو موقع نصب رو تبلتم میگه.خواهش میکنم. ممنون

  2. mhy می‌گوید

    عالی بود . من خیلی به فلش احتیاج داشتم.انجام ددادمو دارم استفاده میکنم . ممنون