ژاکت های دوطرفه Polychromelab: مناسب برای فصول گرم و سرد

ژاکت معرفی شده توسط این شرکت با لایه ها و بافت های خاص می تواند در تابستان گرم، از نفوذ نور خورشید و گرما جلوگیری کرده و در فصل زمستان با جذب نور خورشید و جلوگیری از اتلاف گرمای بدن شما را گرم و راحت نگاه دارد.

1

فارنت: حتماً شما هم مانند هر شخص دیگر دو سری لباس دارید: یکی برای فصول سرد و دیگری برای فصول گرم. خب به نظر می رسد شرکت Polychromelab قصد دارد این عادت را با عرضه یک ژاکت دوطرفه متفاوت و مرغوب عوض کند. ژاکت معرفی شده توسط این شرکت با لایه ها و بافت های خاص می تواند در تابستان گرم، از نفوذ نور خورشید و گرما جلوگیری کرده و در فصل زمستان با جذب نور خورشید و جلوگیری از اتلاف گرمای بدن شما را گرم و راحت نگاه دارد.

ژاکت Polychromelab از سه لایه ضد آب (تا عمق 15 متری) و همچنین قابل نفس کشیدن پوست تشکیل شده است که یک لایه رویی آن به رنگ مشکی و از الیافی بوده که نهایت جذب گرما را داشته باشد و لایه رویی دیگر به رنگ نقره ای و سفید برای حداقل جذب گرما و حداکثر بازتاب از سطح است. این شرکت اتریشی از مرغوب ترین و محبوب ترین پارچه ها در ساخت این ژاکت استفاده کرده است و طراحی آن را نیز به متخصصان سپرده است.

در فصل سرد یا ورزش هایی مانند اسکی لایه مشکی بیرونی نهایت سعی خود را در جذب نور خورشید و گرما انجام می دهد در حالی که لایه نقره ای در تماس با بدن از اتلاف گرمای بدون جلوگیری می کند. در ورزش هایی دیگر مانند کوهنوردی زیر آفتاب ظهر و یا ورزش های دیگر این ژاکت از نفوذ گرمای خورشید به بدن جلوگیری می کند در حالی که الیاف مناسب آن امکان تنفس پوست را هم مختل نمی کنند.هر دو لایه نقره ای و مشکی ژاکت طوری انتخاب شده اند که دارای الیاف نرمی باشند و با تماس با پوست حس خوبی را به شما القا کنند. به ادعای شرکت سازنده این ژاکت ها به نسبت ژاکت های مشابه حداقل 2 تا 3 درجه اخلاف دمایی بیشتری ایجاد می کنند.

یک استفاده دیگر این ژاکت برای زمانی است که شما عرق کرده اید و بسیار بدن شما گرم شده است؛ با این ژاکت کافیست آن را پشت و رو کرده و بپوشید تا هم عرق ها خشک شوند و هم بدنتان خنک تر شود.

با اینکه هنوز قیمت عرضه این محصول Polychrome اعلام نشده اما تاریخ عرضه آن ماه سپتامبر امسال معین شده است.

Source: Gizmag

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. دیگو می‌گوید

    چند وقت دیگه چینیش می یاد…