آپدیت اندروید 4.1 فردا برای Nexus S از راه می‌رسد

بر طبق آخرین خبرهای رسیده این گوشی تا اواخر امروز و یا فردا آپدیت اندروید 4.1 Jelly Bean را دریافت خواهد کرد تا به همراه Galaxy Nexus تنها تلفن‌های همراه هوشمند با اندروید 4.1 رسمی باشند.

3

فارنت: همان‌طور که می دانید اسمارت فون های برند نکسوس که به سفارش مستقیم گوگل ساخته می شوند همواره اولین گوشی‌هایی هستند که آخرین آپدیت‌های سیستم عامل اندروید را دریافت می‌کنند و Samsung Nexus S نیز از این قاعده مستثنی نیست. بر طبق آخرین خبرهای رسیده این گوشی تا اواخر امروز و یا فردا آپدیت اندروید 4.1 Jelly Bean را دریافت خواهد کرد تا به همراه Galaxy Nexus تنها تلفن‌های هوشمند با اندروید 4.1 رسمی باشند.

به گزارش Unwired View منابع موثق متعدد عرضه آپدیت اندروید 4.1 را برای نکسوس‌اس تایید کرده‌اند و اگر از کاربران خوش‌شانس این گوشی هستید پس خوب است به یک شبکه WiFi پرسرعت دسترسی پیدا کرده و خود را برای دریافت این آپدیت آماده کنید.

اگر با ویژگی‌های اندروید 4.1 آشنا نیستید می توانید این مقاله کوتاه فارنت را مطالعه کنید اما به طور خلاصه می توان ویژگی های این آپدیت را در Project Butter برای حذف لگ مزاحم محیط کاربری و افزایش سرعت، سرویس صوتی Google Voice و Google Now، کیبرد بهتر با قابلیت گفتار به نوشتار آفلاین، مرورگر سریع‌تر و امکانات بیشتر دوربین اشاره کرد.

Source: AndroidCommunity

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. احمد می‌گوید

    سلام. خسته نباشید و ممنونم برای زحماتتون.
    میشه یه راهنمایی بکنید به من؟
    من htc sensation XE دارم. چطور میتونم این تلفن رو به آخرین ورژن اندروید آپدیت کنم؟

    1. محسن صحافی می‌گوید

      سلام
      ممنون دوست عزیز..
      فکر نکنم آپدیت این گوشی برای کشورهای منطقه خاورمیانه اومده باشه.. به هر حال برای اطلاعات بیشتر می‌تونی به این صفحه مراجعه کنی.
      موفق باشی

      1. احمد می‌گوید

        ممنونم آقا محسن عزیز