واکمن F-800 سونی؛ رقیب اندرویدی آی‌پاد تاچ اپل معرفی شد!

اینکه هنوز تا امروز رقیبی برای آی‌پاد تاچ اپل به عنوان یک دستگاه قابل حمل سرگرمی و مالتی‌مدیا در گجت‌های اندرویدی وجود ندارد موضوع عجیبی است که حالا ظاهرا سونی قصد تغییر آن را دارد. با اینکه پارسال سونی واکمن های سری Z خود را معرفی کرد اما موفقیت چندانی پیدا نکرد. این بار سونی واکمن جدید خود را با نام F800 برای رقابت با آی‌پاد تاچ وارد بازار خواهد کرد.

3

این واکمن که صفحه نمایش 3.5 اینچی با وضوح نامشخصی دارد از سیستم عامل اندروید 4 بهره‌مند بوده و به مارکت Google Play دسترسی کامل دارد.

به نظر می‌رسد رقیب اصلی فعلی این واکمن Samsung Galaxy Player 3.6 خواهد بود اما از آنجایی که در مورد سخت‌افزار داخلی F800 مانند نوع CPU و GPU و همچنین میزان رم دستگاه اطلاعی نداریم, نمی‌توانیم پیش‌بینی درستی در مورد عملکرد آن داشته باشیم.

واکمن F800 از فناوری‌های S-Master MX Digital Amplifier و فناوری xLOUD مانند گوشی‌های سری جدید اکسپریا برای صدای بلندتر و واضح تر بهره می‌برد.

این واکمن جدید سونی در ظرفیت‌های 8، 16 و 32 گیگابایتی عرضه شده و بنابر اعلام سونی باتری آن قابلیت پخش 4.5 ساعت ویدیو مداوم یا 20 ساعت موسیقی مداوم را دارد. راستی هنوز تاریخی برای عرضه و یا قیمتی اعلام نشده است.

Source: TheVerge

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

3 نظر برای این مطلب
  1. mohsen می‌گوید

    :D خدایی باحاله شانس بیاریم تو ایران بیاد!

  2. محسن می‌گوید

    خیلی باحاله ولی آیپاد یه چیز دیگس! چون هدفونمم مخصوص آیپاد هستش باید بیخیال این بشم!!!
    حالا فردا خبر میاد که اپل شکایت کرده

  3. hamed می‌گوید

    خیلی جالب است طراحی بسیار زیبادارد