شکایت فوجی فیلم از موتورولا به خاطر نقض حق اختراع

یک روز دیگر و یک طرح دعوی دیگر در دادگاه، این بار نوبت فوجی فیلم است که موتورولا را تحت پیگرد قانونی قرار دهد و در همین راستا فوجی فیلم مدعی شده که این شرکت به طور غیرقانونی از چهار اختراع ثبت شده فوجی در تولید گوشی‌های اندرویدی خود به طور عمد استفاده کرده است.

2

فوجی فیلم مدعی است که تعداد زیادی از گوشی‌های موتورولا در این امر دخیل هستند  که از پتنت‌های ثبت شده این شرکت با شماره‌های 6915 , 119،7, 327 , 886 و 5,734 , 427 به طور غیر قانونی استفاده کرده است.

فوجی در ضمن مدعی شده که پتنت 763 به تنهایی در حدود 23 گوشی اندرویدی شرکت موتورولا استفاده شده که در زمینه استفاده از اختراع ثبت شده در تصویربرداری و ارتباطات است که شامل تبدیل تصویر، تشخیص چهره و برقراری ارتباط با سایر دستگاه‌هاست. این شکایات بسیار گسترده است و این بدان معنی است که موتورولا کار چندان سختی در دادگاه نخواهد داشت.

به هر حال باید منتظر ماند ودید که این مورد هم چگونه به پایان می‌رسد  و البته ما به فوجی فیلم پیشنهاد می‌کنیم که به جای اتلاف وقت خود در دادگاه و تحتپیگرد قرار دادن سایر شرکت‌ها، تمرکز خود را بر روی ساخت محصولات بهتر بگذارد.

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. ImYou می‌گوید

    البته اینم اضافه کنم قبل فوجی RIM باید از Motorola شکایت کنه خودتون ببینید

  2. ImYou می‌گوید

    اگه میشه به اپل هم این پیشنهاد رو بدین بیخیال سامسونگ بشه