رکوردشکنی الکس شگفت‌انگیز!

این بازی زندگی خود را در خارج از دیوارهای استودیوی رویو آغاز کرد و در سال 2011 شرکت مذکور توانست حقوق این بازی را خریداری کند و در گیم پلی آن نیز تغییراتی ایجاد کرد و حالا به یک عنوان بزرگ تبدیل شده است.

1

 آیا ما واقعا انتظار دیگری داشتیم زیرا بازی الکس شگفت‌انگیز به عنوان بازی بعدی از سازنده پرندگان خشمگین با نام الکس شگفت‌انگیز یک روز پس از عرضه با سرعتی باورنکردنی به بالای نمودار پرفروش‌ترین نرم‌افزارهای موبایل صعود کرده و به یک پدیده تاریخی نیز تبدیل شده است.

این بازی 99 سنتی در صدر لیست استورهای 35 کشور جهان قرار گرفته و نسخه با کیفیت 2.99 دلاری نیز که مخصوص آی‌پد است در 50 کشور دارای فروش بسیار بالایی بوده است.

بازی الکس شگفت‌انگیز

البته بازی الکس شگفت‌انگیز زندگی خود را در خارج از دیوارهای استودیوی رویو آغاز کرد و در سال 2011 شرکت مذکور توانست حقوق این بازی را خریداری کند و در گیم پلی آن نیز تغییراتی ایجاد کرد و حالا به یک عنوان بزرگ تبدیل شده و البته رویو به خوبی می‌داند که چه چیزی پتانسیل بزرگ شدن را داراست.

این شرکت فنلاندی در حدود 3 سال به طور کامل به توسعه عنوان پرندگان خشمگین پرداخت که راه خود را به تازگی به کنسول‌های بازی نیز گشوده و حتی فیلم سینمایی ان نیز توسط استودیوی فاکس قرن 20 تا مدتی دیگر اکران خواهد شد.

بازی الکس شگفت‌انگیزبه نظر می‌رسد اگر اتفاق خاصی نیافتد بازی الکس شگفت‌انگیز هم راه پرندگان دوست‌داشتنی و البته خشمگین را خواهد پیمود. برای کسب اطلاعات بیشتر در باره بازی الکس شگفت‌انگیز و دانلود نسخه‌های مختلف آن می‌توانید به اینجا مراجعه کنید.

Source: slashgear

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. ابراهیم می‌گوید

    البته اگه یکم صبر کنید قراره نسخه ی pc اون هم میاد..