Xperia Z: تلفن همراه جدید سونی به سبک جیمز باند!

این دستگاه جمع‌و‌جور دارای پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ دراگون، صفحه نمایش 4.6 اینچی HD Bravia و دوربین 13 مگاپیکسلی است که به سنسور ضبط ویدیوهای بسیار باکیفیت HDR نیز مجهز است.

5

به نظر ‌می‌رسد سونی در اندیشه رونمایی از جدیدترین پرچم‌دار گوشی‌های اندرویدی خود است که به زودی جای اکسپریا اس را با نام تجاری اکسپریا Z  خواهد گرفت و همانطور که Z آخرین حرف الفبای انگلیسی است انتظار می‌رود این تلفن همراه نیز به قول معروف همه‌چی تمام باشد.

اگر اطلاعات به بیرون درز پیدا کرده درست باشد این تلفن همراه دارای ویژگی‌هایی همچون کارکرد راحت فقط با یک دست و همچنین یک باتری غیر قابل تغییر توسط کاربر است.

از سایر ویِژگی‌های این تلفن همراه داشتن قاب فلزی و همچنین یک دکمه پلاستیکی نرم در پشت آن(!!) است و جالب‌تر این است که بدانید سونی قصد دارد همانند سری گلکسی‌اس توسط سامسونگ  یک کمپین بزرگ بازاریابی برای این گوشی براه بیندازد  و حتی موفق شده است این تلفن همراه را در فیلم بعدی جیمز باند با عنوان اسکای‌فال به عنوان تلفن همراه مامور 007 قرار دهد.

به‌هر حال این دستگاه جمع‌و‌جور دارای پردازنده چهار هسته‌ای اسنپ دراگون، صفحه نمایش 4.6 اینچی HD Bravia و دوربین 13 مگاپیکسلی است که به سنسور ضبط ویدیوهای بسیار باکیفیت HDR  نیز مجهز است.

Source:Gsmarena

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

5 نظر برای این مطلب
  1. shad0w می‌گوید

    خدایا چی میشد یکی از اینا داشتم ها؟ فقط سونی.عاشقشم

  2. rez@@@@@@@@@ می‌گوید

    سونی هم ک کله حروف الفبا رو واسه گوشیهاش انتخاب کرده:))))))))))) یکی هم بزن “ر xperia” اول اسم خودم:))))))))))))))

  3. کوروش می‌گوید

    محض اطلاع شما عرض کنم، راه اندازی کمپین بزرگ بازاریابی و نمایش گوشی در یک فیلم معروف چیز جدیدی برای سونی نیست و چند سالی (فکر کنم از 2005) هست که گوشیهای برتر سونی (اریکسون) در سری فیلمهای جیمز باند بطور نامحسوس تبلیغ میشده و همیشه اسپانسر این فیلم بوده. در آخر اینکه متوجه نشدم چرا اون وسط اسم سامسونگ رو آوردین!!!

  4. mohamad می‌گوید

    آی بابا بچه هم زدن داره.؟

  5. داوود می‌گوید

    ای ول سونی
    ترکونده
    میخوام پوز این سامسونگ رو بزنه ها