شایعه/ تصاویر آیفون نسل بعد

به تازگی تصویری از آیفون نسل بعد به بیرون درز پیدا کرده است که در حقیقت این بار آیفون نسل بعد به صورت کامل مونتاژ شده است و مهمترین مشخصه آن استفاده از قاب پشتی آلومنیومی در این دستگاه ادعایی است.

8

فارنت:به تازگی تصویری از آیفون نسل بعد به بیرون درز پیدا کرده است که در حقیقت این بار آیفون نسل بعد به صورت کامل مونتاژ شده است و مهمترین مشخصه آن استفاده از قاب پشتی آلومنیومی در این دستگاه ادعایی است.

همانطور که پیش تر از این اشاره شده بود دستگاه جدید طولانی‌تر از آیفون 4s  است  و دارای صفحه نمایش بزرگتر و عریض‌تر است  و البته دارای صفحه نمایش لبه به لبه نیز است.

پایین گوشی نیز دارای سیستم اتصال جدید است که در نتیجه انتقال هدفون  به پایین و دریچه بزرگتر برای بلندگو است و در نتیجه سوکت شارژ نیز کوچکتر شده است.

با این جال این طرح ادعایی آیفون جدید نیز در نوع خود جالب است ولی با این حال نمی‌توان منکر این ادعا شد که تصویر نسبتا قانع کننده‌ای است و ما را بیش از بیش مطمئن می‌کند که این تصویر ممکن است آیفون نسل بعدی شرکت اپل باشد.

پ.ن:طراحی آیفون نسل بعد اگر به این شکل باشد بسیار ناامید کننده و یکنواخت و خسته کننده است.

Source:Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

8 نظر برای این مطلب
  1. elahe می‌گوید

    این تصویر اشتباهه…. ایفون 5 رونمایی شده و اصلا این شکلی نیست…و از 2 هفته دیگه وارد بازار اروپا میشه..برادر من تو سوئد سفارش داده حتی شکل نهایی 6 هم طراحی کردند که همش شیشه است .و قظعات به صورت میکروسکوپی قرار داده شدند…..

    1. Nima می‌گوید

      الهه خانووم شما حتما مدیر بخش فروش اپل هستید یا شاید با عمو استیو در ارتباط باشید که این اطلاعات رو میدونید اما خود کمپانی اپل نمیدوونه که کی آیفون5 رو داده که خودش هم نمیدوونه.کمی تامل لطفا.

  2. Mr.Silverlight می‌گوید

    چقدر زشته . اپل هم دچار طراحی یکسان مثل سونی اریکسون شده . مستطیلی . جالبه . یه جورایی انگار زنگ زده . حیف HTC TITAN که این گوشی رو بزاری کنارش .

  3. حسین می‌گوید

    صد در صد فیک هستش.منتظر شگفتی های بسیاری از سوی اپل باشید.همونطور که تیم کوک گفت و همینطور وقتی طراح ارشد اپل گفت که پروژه ای که ما الان روش کار میکنیم مهمترین پروژه اپل تا کنون بوده!

  4. saman می‌گوید

    گلکسیs3 , one x از هموشون بهتره

  5. ایران می‌گوید

    این چیه انگار از جنگ جهانی نجاتش دادن . بدنش انگار سوخته .

  6. hp می‌گوید

    شرکت اپل یه ویژگی داره که مشتری رو به دنبال سر خودش می‌کشونه و اصلا هم براش مهم نیست مشتری چی‌ می‌خواد البته این رویه شاید بعد از مرگ عمو استیو یه کم عوض بشه که احتمال اینم کمه

  7. مهدي می‌گوید

    انتظار همین رو داشته باشین
    هنوز که هنوزه طرح آیفون ۴ بهترینه و دلیلی نداره عوضش کنن!
    ولی کاش نوار دورش رنگش تیره نباشه!