جدول تفاوت‌های ویندوزفون 7.8 و ویندوزفون 8

برنامه دیتا اسمارت برای نسخه 7.8 در دسترس خواهد بود که بدین وسیله کاربران قادر خواهند بود اطلاعات دیتای دستگاه خود را مشاهده و مدیریت کنند.

0

فارنت:وب سایت و فروم WP7Forum.ru یک منبع کاملا قابل اعتماد برای انتشار اطلاعات به بیرون درز کرده در مورد ویندوزفون است. این وب‌سایت به تازگی یک لیست از تفاوت‌های بین ویندوز 7.8 مانگو که برای دستگاه‌های کنونی ویندوزفون عرضه خواهد شد و ویندوز فون 8 منتشر کرده که در نوع خود بسیار جالب است.

طبق این جدول مشخص شده که اینترنت اکسپلورر 10 برای ویندوزفون 7.8 عرضه نخواهد شد ولی برنامه دیتااسمارت برای این نسخه در دسترس خواهد بود که بدین وسیله کاربران قادر خواهند بود اطلاعات دیتای دستگاه خود را مشاهده و مدیریت کنند و در ضمن دارای برنامه جدید RCS-e که خدمات دهندگان تلفن همراه به راحتی قادر به نصب بسته‌های جدید خدماتی بر روی تلفن همراه کاربر خواهند بود نیز است.

جدول جدید شایعاتی در مورد قابلیت شناسایی برنامه‌های تلویزیونی توسط ویندوزفون 8 را نیز تائید می‌کند. به نظر شما آیا بازهم بر جزئیات این جدول افزوده خواهد شد یا خیر؟

Source: wmpoweruser

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.