کاهش 50 درصدی سود شرکت HTC

سود شرکت تایوانی HTC در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته میلادی در حدود 50 درصد سقوط داشته که نشانگر وارد شدن این شرکت به دوره رکود و بحران است.

0

فارنت:سود شرکت تایوانی HTC  در مقایسه با مدت مشابه در سال گذشته میلادی در حدود 50 درصد سقوط داشته که نشانگر وارد شدن این شرکت به دوره رکود و بحران است.

گزارش مالی شرکت اچ.تی.سی در سال جاری میلادی که به تازگی از سوی این شرکت منتشر شده نشان می‌دهد که در مقام مقایسه با سال گذشته میلادی در حدود 540 درصد سود این شرکت کاهش پیدا کرده است.

اچ.تی.سی در چند ماه اخیر دارای مشکلاتی نیز بوده است که از میان آنها می‌توان به تاخیر در ارائه گوشی‌های هوشمند جدید این شرکت به بازار آمریکا و همچنین بازنده بودن در مناقشه‌های قانونی با شرکت اپل نام برد و البته نمی‌توان از مشکلات سخت‌افزاری سری ONE  این شرکت که گل سرسبد محصولات این شرکت نیز بود بی تفاوت گذشت که در فروش این دستگاه‌ها تاثیرگذار بوده است.

با این حال این شرکت مدتی است که استراتژی خود را نیز تغییر داده و شروع به تولید محصولات باکیفیت اما در تنوع محصول کمتر کرده است که شاید در این آمار افت فروش چندان بی‌تاثیر نباشد. به هر حال به نظر می‌رسد اگر این شرکت تایوانی قصد دارد بیش از این در مقابل سامسونگ و اپل بازار فروش را از دست ندهد باید هر چه سریعتر به فکر راه چاره باشد.

Source: geeky-gadgets

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.