سونی جوایز معتبر طراحی RedDot را درو کرد!

به تازگی اسامی برگزیدگان RedDot که همیشه تاثیر مستقیمی بر فروش برگزیدگان دنیای فن آوری دارد اعلام شده است و در این میان سونی توانست بیشترین جوایز را با چهار عنوان به خود اختصاص دهد.

0

فارنت: به تازگی اسامی برگزیدگان RedDot که همیشه تاثیر مستقیمی بر فروش برگزیدگان دنیای فن‌آوری دارد اعلام شده است و در این میان سونی توانست بیشترین جوایز را با چهار عنوان به خود اختصاص دهد.

هیات داوران متشکل از متخصصان بین‌المللی، محصولات شرکت‌کننده را بر اساس معیارهای کلیدی شامل درجه نوآوری، ارگونومی، دوام و ملاحظات زیست‌محیطی ارزیابی نمودند و مراسم اهدای جوایز روز دوم جولای در اِسِن آلمان برگزار گردید.

در این دوره از رد دات سونی اکسپریا ION و اکسپریا اکتیو هر دو جایزه بهترین طراحی محصول را در بخش ارتباطات ربودند و هدست بی‌سیم و هوشمند پرو سونی و اسمارت‌داک اکسپریا ion نیز جوایزی را به خود اختصاص دادند و اکسپریا Ray نیز مورد تقدیر قرار گرفت.

البته سونی تنها برنده در میان سازندگان تلفن همراه نبود و تلفن های همراه اچ تی سی Droid Incredible 2، آلکاتل OT-916، لنوو S800، ودافون ۵۵۵ Blue و ۸۵۸ Smart نیز جوایزی به خود اختصاص دادند.

هیئت منصفه رد دات تحت تاثیر دو فناوری شرکت اپل یعنی آی‌پد ۲ و اسمارت‌کاور این شرکت قرار گرفتند و دو جایزه به عنوان برترین طراحی سال ۲۰۱۲ را نیز به شرکت اپل اهدا کردند.

جایزه طراحی رد دات بزرگترین و برجسته‌ترین مسابقه طراحی است که همه ساله بیش از 14000 شرکت‌کننده از 70 کشور جهان دارد. برای اطلاع از سایر برندگان رد دات می توانید به اینجا مراجعه کنید.

Source:Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.