آغاز رقابت‌های فرمول‌وان پرندگان خشمگین!

این شرکت این بازی به افتخار قهرمان فرمول وان خود هیکی کوالانین با نام Angry Birds Heikki ارائه کرده است که از طریق مرورگرهای اینترنتی در دسترس کاربران خواهد بود.

2

فارنت:چندی پیش اخباری منتشر شد که نشان می داد روویو سازنده سری بازی پرندگان خشمگین در حال ساخت یک سری جدید این بازی و البته این بار تحت وب است.

حالا این شرکت این بازی را به افتخار قهرمان فرمول وان خود هیکی کوالانین با نام Angry Birds Heikki ارائه کرده است که از طریق مرورگرهای اینترنتی در دسترس کاربران خواهد بود.

شما در ابتدای ورود به صفحه وب‌سابت بازی باید ثبت نام کرده تا اجازه بازی به شما داده شود تا بتوانید به بازی کردن با پرندگان خشمگین دوست داشتنی با تم مشهور قرمز فرمول وان بپردازید.

این بازی دارای 12 مر حله است و شما باید یک مرحله را کامل کنید تا وارد مرحله بعدی شوید تا 3 ستاره را کامل دریافت کنید.

دوستان عزیز می‌توانند از این جا وارد این بازی تحت وب شوند که طبق معمول برای کاربران عزیز پارسی زبان غیر قابل دسترس است.

Source: ubergizmo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. مهرداد می‌گوید

    جالبه اخرین مرحله ٢١ دسامبر ٢٠١٢ باز میشه یعنى همون روزى که پیش بینى کردن دنیا نابود مى شه جالب اینکه سایت به این بى اهمیتى واسه ایرانیا بسته است خدا بخیر کنه چه نخشهاى واسمون کشیدن

  2. milit می‌گوید

    اگه دقت کنید روی هر مرحله یه تاریخ نوشته شده اون تاریخ باز شدن مرحله جدیده