واکنش سامسونگ به اخبار منتشره درباره آتش‌گرفتن «گلکسی‌اس ۳»

شرکت سامسونگ در بیانیه‌ای اعلام کرده است که از این موضوع آگاه شده و به زودی تحقیقات خود را به محض دریافت مشخصات و اطلاعات بیشتر از محصول مورد نظر آغاز خواهد کرد.

18

فارنت: عرضه تلفن همراه «گلکسی‌اس ۳» شرکت سامسونگ از امروز در ایالات متحده آغاز شد اما در این میان برخی گزارش‌ها نیز در اینترنت مبنی بر آتش گرفتن قسمت پائینی دستگاه که ظاهرا بر اثر حرارت زیاد به وجود آمده است به طور همزمان منتشر شده است که نمونه آن را می‌توانید در تصویر پائین مشاهده کنید.

هنوز توضیحات بیشتری در خصوص چگونگی رخ دادن این موضوع در یکی دو دستگاه مورد بحث و یا گستردگی این مشکل در دیگر دستگاه‌ها منتشر نشده است اما مطمئنا این مشکل برای سامسونگ که تازه فروش خود را در سرزمین رقیب خود یعنی اپل آغاز کرده, جدی بوده که بلافاصله بیانیه‌ای را در این خصوص منتشر کرده و اعلام کرده که به‌زودی تحقیق در این خصوص را آغاز خواهد کرد.

شرکت سامسونگ در بیانیه خود آورده است که:

اخیرا مطالبی به صورت آنلاین منتشر شده است که حاوی تصاویری از یک گوشی سامسونگ «گلکسی‌اس ۳» است که ظاهرا در انتهای گوشی آثاری از تخریب ناشی از گرمای زیاد دیده می‌شود. سامسونگ از این موضوع آگاه شده و به زودی تحقیقات خود را به محض دریافت مشخصات و اطلاعات بیشتر از محصول مورد نظر آغاز خواهد کرد.

همزمان با اتمام تحقیقات ما خواهیم توانست اطلاعات و جزئیات بیشتری در این خصوص منتشر کنیم. ما به ارائه ایمن‌ترین محصولات ممکن به مشتریان خود متعهد هستیم و در این خصوص خود را بسیار جدی می‌دانیم.

گفتنی است این عکس و گوشی ممکن است تنها برای یک گوشی رخ داده باشد و به معنای بروز این مشکل برای تمام گوشی‌های «گلکسی‌اس ۳» شرکت سامسونگ نیست. به محض دریافت اخبار بیشتر در این خصوص شما را در جریان خواهیم گذاشت.

Source: Geeky-gadget via SAMSUNG

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

18 نظر برای این مطلب
  1. behrooz می‌گوید

    حالا اونایی که به کامنت اول من منفی دادن باید خجالت بکشن
    http://farnet.ir/1391/04/19/exploding-samsung-galaxy-s3-may-have-been-microwaved/

  2. میر مهدی می‌گوید

    من نوت دارم قبلا که 2.3.6 بود گرم میشد (زیر دوربینش) اما الان که ics ریختم اصلا گرم نمیشه

  3. حسین می‌گوید

    من یه گلکسی نوت داشتم با پچ اندروید 2.3 در حدی داغ میکرد که باهاش نیمرو درست میکردم و توی زمستون ها دستام رو باهاش گرم میکردم یا اینکه اگه کمر درد میگرفتم یمقدار که پشت گلکسی رو به کمرم میمالیدم خوب میشد :دی خیلی عالی بود…..ولی اینو جدی میگم با update پچ به 4 (ساندویچ بستنی)کاملا خوب شد.

  4. علی می‌گوید

    فقط 1100

    1. محسن می‌گوید

      بچه ها خودمs3 اصلا و به هیچ وجه داغ نمیکنه و برادرم هم یکی داره اصلا داغ نمیکنه خنکه خنکه

      1. نازنین می‌گوید

        گوشی منم به هیچ وجه داغ نمیشه و تو استفاده های طولانی مدت و بازی های HD فقط یکم گرم میشه چطور آتیش گرفته آخه !! میترسم خوب ! میرم میفروشمشا :(

  5. ali می‌گوید

    بله شما گالا کسی نت داری شاید داغ نکنه این جدید ولی گلکسی نوت داغ میکنه. سرs2 و نوت داغ میشد سر s3 آتش گرفت فکنم نوت چهار هسته ای بیاد منفجر بشه

  6. zoroastrian می‌گوید

    دوستان سامسونگی . میگن این خبر دروغه . !!!! . راسته راسته …

  7. ali می‌گوید

    حداقل iphone4s این بدی ها رو نداره نه داغ میکنه نه آتیش میگیره این مشکل روی sII و Noteهم دارن و هنوز سامسونگ نتونسته این مشکل داغ شدن این رو حل بکنه اپل فقط یه بدی داره که رم نمی خوره و LCD اش هم کو چیکه

    1. م می‌گوید

      من خودم گالاکسی نت دارم… بازی HD باش میکنم و در حینش sms میدم اصلا داغ نمیکنه… شایعه درست نکنید

    2. آرسام می‌گوید

      با پای راست گوشی رو دست می‌‌گیری یا با پای چپ؟
      این اپل تکلیف مارو روشن بکنه زودتر بد نیست/.

    3. نیما می‌گوید

      نوکیا پس بهترین برند دنیا هستش

  8. javaddada می‌گوید

    من تازه s3 خریدم. تو بازی های اچ دی شدیدا داغ می کنه ..زیادم باش کار میکنم بازم داغ می شه ….. جریان چیه ؟ این همه پولم پرت ؟ ولی در کل گوشی خوبیه … اعصابم بهم ریخت بابا :(

  9. حسن می‌گوید

    شایعه در حد بنز واسه تخریب چهره سامسونگ !

    1. مصطفی می‌گوید

      آره تو خوبی!

    2. منصور می‌گوید

      لینک انتهای خبر کاملا صحیح است

  10. VIVASAMSUNG می‌گوید

    این می شه گفت کوچکترین ارتباطی به گوشی نداره.
    اگه دقت کنید در حل پایین گوشی این اتفا افتاده نه وسط بنده که جای CPU هست . پیگیری که خود من کردم ظاهرا گوشی رو تو ماشین زده بودن به شارژ و از شارژر غیر استاندارد که آمپر دهی بالا داشته استفاده شده!!!!

  11. behrooz می‌گوید

    فکر کنم کاملاً الکی باشه
    چون اونجای گوشی نه سی پی یو هست و نه چیپ گرافیک و نه قطعه ای که گرمای زیادی تولید کنه