تبلت 7 اینچی گوگل فقط 199 دلار

بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط دیجی تایمز تبلت Asus Nexus 7 با قیمت 199.99 دلار عرضه خواهد شد و شروع فروش این تبلت نیز از ماه جولای خواهد بود.

2

فارنت:دیروز ما اطلاعات جدیدی درباره تبلت اندرویدی شرکت گوگل کسب کردیم و انتظار می‌رود که این دستگاه در کنفرانس سالانه توسعه‌دهندگان گوگل که در هفته آینده برگزار می‌شود به صورت رسمی معرفی شود.

 بر اساس جدیدترین اطلاعات منتشر شده توسط دیجی تایمز تبلت Asus Nexus 7  با قیمت 199.99 دلار عرضه خواهد شد و شروع فروش این تبلت نیز از ماه جولای خواهد بود.

این گزارش حاکی از آن است که Asus Nexus 7 تنها در مدل وای‌فای عرضه خواهد شد و دارای دوربین جلو برای کنفرانس‌های ویدیویی بوده و در کمال تعجب دارای دوربین پشتی نخواهد بود هر چند مطمئنم که دوربین پشتی در تبلت گوگل وجود خواهد داشت.

به هر حال جزئیات بیشتر در مورد اولین تبلت رسمی گوگل در کنفرانس توسعه‌دهندگان گوگل و با رونمایی رسمی به زودی مشخص خواهد شد.

Source: pocketnow

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

2 نظر برای این مطلب
  1. opik می‌گوید

    قیمتش تو ایران 670 هزار تومنه

  2. مهدی می‌گوید

    اگه قیمتش این باشه من میگیرمش با اینکه شدید به آی او اس علاقه دارم
    اما از قیمتش نمیشه گذشت !
    حالا باید دید تو ایران چند در میاد
    فکر نکن بیشتر از 400 بشه