تماشای مراسم رونمایی از اولین تبلت مایکروسافت در 90 ثانیه!

احتمالا با توجه به تقارن زمانی این مراسم با ساعات بامدادی، شما قادر به تماشای آن و دنبال کردن پخش زنده آن در وبلاگ‌های دوست و برادر ما! نشده‌اید این ویدئو خلاصه‌ای از مهمترین جزئیات این مراسم را به کلیپی 90 ثانیه‌ای تبدیل کرده است که ما نیز آن را برای شما اینجا به نمایش در می‌آوریم. لطفا لذت ببرید!

0

فارنت: می‌توان گفت مایکروسافت بامداد امروز یکی از بزرگترین مراسم‌های رونمایی تاریخ خود را برگزار کرد که در آن با سنت‌شکنی کامل به بازاری متفاوت پای گذاشت. سرفیس نام دو تبلت است که ظاهرا مایکروسافت قصد دارد با آنها بازار آی‌پد و مک‌بوک‌پرو شرکت اپل را همزمان تحت تاثیر قرار دهد.

در این مراسم تعداد انگشت‌شماری از اهالی فناوری و رسانه دعوت شده بودند و احتمالا با توجه به تقارن زمانی این مراسم با ساعات بامدادی، شما قادر به تماشای آن و دنبال کردن پخش زنده آن در وبلاگ‌های دوست و برادر ما! نشده‌اید. وبلاگ گیزمودو خلاصه‌ای از مهمترین جزئیات این مراسم را به کلیپی 90 ثانیه‌ای تبدیل کرده است که ما نیز آن را برای شما اینجا به نمایش در می‌آوریم. لطفا لذت ببرید!

راستی اینجا هم می‌توانید نسخه برش نخورده و کامل این مراسم را به تماشا بنشینید.

Source: Gizmodo

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.