جدیدترین هواپیمای جاسوسی آمریکا قابل کنترل توسط تلفن همراه!

شرکت Northrop Grumman از هواپیمای بدون سرنشین MQ-4C BAMS Triton به عنوان جدیدترین هواپیمای جاسوسی آمریکا رونمایی کرد که و وظیفه گشت‌های نیروی دریایی آمریکا و همچنین سایر عملیات‌های شناسایی را بر عهده خواهد گرفت.

1

یک روز دیگر و یک هواپیمای بدون سرنشین دیگر و خلیی زود آسمان‌ها با این هواپیماهای بدون سرنشین پرخواهد شد. شرکت Northrop Grumman از هواپیمای بدون سرنشین MQ-4C BAMS Triton رونمایی کرد که جدیدترین هواپیمای جاسوسی آمریکا به حساب می‌آید و وظیفه گشت‌های نیروی دریایی آمریکا و همچنین سایر عملیات‌های شناسایی را بر عهده خواهد گرفت.

مراحل طراحی و توسعه جدیدترین هواپیمای جاسوسی آمریکا بیش از 4 سال به طول کشیده و طول بال‌های هواپیما در حدود 130 پا است و قادر است تا  2.7 میلیون مایل (7 میلیون کیلومتر) را در یک ماموریت پوشش دهد.تمامی عملیات و تصویرهای گرفته شده توسط این هواپیما قادر به کنترل از طریق تلفن‌های همراه نیز است .

جدیدترین هواپیمای جاسوسی آمریکااین هواپیمای بدون سرنشین از سنسورهای فعال و چند منظوره  AN/ZPY-3 بهره می‌برد و دارای سیستم رادار کاملا جدید 360 درجه است که تصور می‌شود بسیار بهتر از سنسورهای گلوبال هاوک است.به هر حال اطلاعات نظامی همیشه از روی زمین بدست نمی‌آید و شما احتیاج به یک چشم پرنده دارید.

Source: engadget

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. نام شما می‌گوید

    تو مرز های ایران منتظرش هستیم…
    البته اگه جرات کنن دوباره بفرستن…