55 درصد بازار هوشمندها در دستان اپل و سامسونگ

فروش اپل در 3 ماهه اول 2012 در حدود 35 میلیون دستگاه بود در حالی که سامسونگ با طیف وسیعی از گوشی‌های متنوع اندرویدی در حدود 43 میلیون دستگاه را به فروش رسانیده است

0

فارنت:همین چند وقت پیش بود که اعلام شد در حدود 99 درصد سود بازار تلفن‌های همراه در دستان اپل و سامسونگ است و حالا نیز طبق جدیدترین گزارش موسسه ABI Research ت آمار جدیدی از این تسلط اعلام شده است.

اپل و سامسونگ همچنان به تسلط خود بر بازار جهانی گوشی‌های هوشمند ادامه می‌دهند و با تصاحب 55 درصد از بازار، بیش از 90 درصد سود این بازار را در 3 ماهه اول 2012 به خود اختصاص داده‌اند  که البته این بازار پرسود رشد 41 درصدی را نسبت به مدت مشابه در سال گذشته و با تفاوت 144.6 میلیون نفری نشان می‌دهد و البته سایر شرکت‌ها نیز همچنان به دنیال این دو رهبر بزرگ در حال حرکت هستند.

فروش اپل در 3 ماهه اول 2012 در حدود 35 میلیون دستگاه بود در حالی که سامسونگ با طیف وسیعی از گوشی‌های متنوع اندرویدی در حدود 43 میلیون دستگاه را به فروش رسانیده است و پس از این دو شرکت نیز نوکیا با 11.9 میلیون واحد و ریم نیز با 11.1 میلیون ؛سونی با 7 میلیون عدد و سپس هواوی و zte  قرار گرفته اند(از htc خبری نیست!)

در این میان تنها سامسونگ و سونی دارای تجربه رشد نسبت به 3 ماهه قبل خود بودند در حالی که نوکیا کاهش 40 درصدی فروش و ریم نیز کاهش 20 درصدی را در این میان تجربه کرده‌اند.

Source:Gsmarena

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.