معرفی IOS 6 از سوی اپل

شرکت اپل در کنفرانس WWDC به صورت رسمی نسخه بعدی سیستم عامل تلفن همراه خود IOS را که به نسخه 6 ارتقاء داده شده است را معرفی کرد.

0

فارنت:شرکت اپل در کنفرانس WWDC  به صورت رسمی نسخه بعدی سیستم عامل تلفن همراه خود IOS  را که به نسخه 6 ارتقاء داده شده است را معرفی کرد.

ویرایش جدید دارای بیش از 200 تغییر ریز و درشت است که شاید مهمترین انان نرم افزار نقشه اپل باشد که بدین ترتیب دیگر نقشه های گوگل به صورت پیش فرض در IOS وجود نخواهد داشت.

علاوه بر نرم افزار نقشه جدید، نسخه جدید دارای بهبود ها و ویژگیهای جدید برای سیری است که شامل پشتیبانی از زبان های بیشتری نیز است و در ضمن شبکه اجتماعی فیس بوک نیز به صورت پیش فرض در این سیستم عامل  و در دفترچه تلفن و تقویم قرار گرفت وشما میتوانید به صورت مستقیم از مرکز هشدار اپل یک پست را در فیس بوک منتشر کنید.

گفتنی است که از سایر ویژگیهای افزوده شده میتوان به قابلیت vip با توانایی دسترسی سریع به اطلاعات افراد مهم ،قابلیت Guided Access برای کمک به افراد نابینا و ناتوان ،حالت لست مود برای پدا کردن سریعتر آیفون گمشده و امکان جالب “لطفا مزاحم نشوید” که در آن میتوان با  با تنظیم گوشی خود در یک بازه زمانی خاص هیچ پیامی دریافت نکرد تا بعدها  توسط  IOS  به شما یاداور ‌شود.

شایان ذکر است که نسخه جدید از آیفون 3GS  به بعد و نسل دوم آی پد به بعد به همراه نسل چهارم آی پاد تاچ پشتیبانی پشتیبانی می‌کند.

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.