لینکدین هک‌شدن رمز عبور 6 میلیون کاربر خود را تایید کرد!

مدیر اجرایی لینکدین با تائید کردن هک شدن لینکدین اعلام کرده است که رمز عبور پیشین کاربرانی که در این هک رمز عبور آنها افشا شده دیگر معتبر نخواهد بود و لینکدین به صاحبان اکانت‌های درگیر در این هک ایمیلی را ارسال خواهد کرد که در آن راهنمای بازیابی رمز عبور جدید شرح داده خواهد شد.

0

مدیران لینکدین با تائید هک شدن لینکدین لو رفتن رمز عبور برخی از کاربران خود را به دلیل وجود برخی رخنه‌های امنیتی در سرویس خود تایید کردند.

وایسنت سیلوریا مدیر اجرایی لینکدین روز چهارشنبه در مطلبی در وبلاگ لینکدین با تایید هک شدن لینکدین و لو رفتن رمز عبور کاربران این شبکه از اقدامات پیش‌روی لینکدین در خصوص این بحران خبر داد. وی نوشته است که رمز عبور پیشین کاربرانی که در این هک رمز عبور آنها افشا شده دیگر معتبر نخواهد بود.

سیلوریا افزوده است که صاحبان اکانت‌های درگیر در جریان هک شدن لینکدین، ایمیلی را دریافت خواهند کرد که در آن راهنمای بازیابی رمز عبور جدید شرح داده خواهد شد. این کاربران همچنین ایمیل دومی را از سرویس پشتیبانی لینکدین دریافت خواهند کرد که وضعیت پیش‌آمده را برای آنها شرح خواهد داد.

مدیر اجرایی لینکدین همچنین از کاربرانی که در جریان هک شدن لینکدین رمز عبور اکانت آنها افشا شده است عذرخواهی کرده و اعلام کرده است که لینکدین اقدامات امنیتی جدی‌تری را در پیش خواهد گرفت.

روز گذشته یکی از اعضای یک فروم روسی، اعلام کرده بود که رمزعبور کدشده ۶.۴۶ میلیون کاربر شبکه اجتماعی لینکدین را در اختیار گرفته و برای بدست آوردن روش رمزگشایی آنها، این رمزهای عبور را در همان فروم به اشتراک گذاشته بود.

شبکه اجتماعی لینکدین که شبکه اجتماعی کسب و کار محور به شمار می‌رود بنابر اخرین آمار تا 31 مارس سال جاری 161 میلیون کاربر را در خود جای داده و در واقع بزرگترین شبکه اجتماعی مرتبط با کسب و کار به‌حساب می‌آید.

Source: pcworld

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.