گاف جالب کاندیدای ریاست جمهوری آمریکا در برنامه تبلیغاتی آیفون

در برنامه رایگان و تبلیغاتی ستاد انتخاباتی این کاندیدای جمهوری‌خواه نام کشور امریکا به صورت نادرست آمده تا این عبارت نادرست در صدر توئیت‌های کاربران اینترنتی این کشور قرار بگیرد.

4

فارنت: اگر مانند اخبار آی‌تی به اخبار سیاسی هم علاقمند باشید مطمئنا تاکنون از این موضوع خبردار شده‌اید که فردی با نام میت ‌رامنی قصد شرکت در انتخابات ریاست جمهوری سال جاری آمریکا و رقابت با باراک اوباما را دارد.

ستاد تبلیغاتی این کاندیدای 65 ساله جمهوری‌خواه روز گذشته برنامه تبلیغاتی رایگان آیفون خود را با نام با میت (With Mitt) رونمایی کرد که به کاربران اجازه می‌دهد تصاویر دلخواه خود را گرفته و یکی از 14 پیام تعیین شده را بر روی آن قرار دهند و سپس آن را به دوستان خود ایمیل کرده و یا در شبکه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند.

حالا گافی که در تیتر مطلب به آن اشاره کردیم در یکی از همین 14 پیام تبلیغاتی است آنجا که به شما عبارت “A Better Amercia,”  پیشنهاد می‌شود. اگر به عبارت آمریکا در این پیام توجه کنید متوجه گاف ستاد تبلیغاتی این سیاستمدار آمریکایی می‌شوید. به جای واژه صحیح America  از عبارت Amercia استفاده شده که البته هیچ معنا و یا بار معنایی را نیز با خود بهمراه ندارد.

همانطور که انتظار می‌رفت در توئیتر موج بزرگی از توئیت‌هایی که به اشتباه این برنامه اشاره داشت به راه افتاد و در عرض چند ساعت هاشتگ Amercia# در آمریکا در صدر قرار گرفت و سوژه کاربران اینترنتی شد که با استفاده از این برنامه تصاویر جالبی را با یکدیگر به اشتراک گذاشته‌اند.

بنابر اعلام روزنامه واشنگتن‌پست یکی از مسئولان ستاد تبلیغاتی میت‌ رامنی اعلام کرده که در این زمینه آپدیتی به اپ‌استور اپل ارسال شده که با به‌روزرسانی برنامه این مشکل برطرف خواهد شد بنابراین اگر قصد ارسال تصویری در این برنامه با معروفترین پیام فعلی آن را دارید باید عجله کنید!

Source: Cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

4 نظر برای این مطلب
  1. اردلان می‌گوید

    به نظر من این اصلا گاف یا سوتی نبوده!
    میدونید چرا؟
    چه چیزی بهتر از اینکه به خاطر همین مسئله (گاف) کلی از افراد از این برنامه استفاده کردن و عکساشون رو Share کردن
    توجه کنید حتی افرادی که اهل سیاست نیستن هم به خاطر فانی بودن این موضوع تبلیغات این کاندیدا رو توی صفحات اجتماعیشون به نمایش گذاشتن
    به نظر من حرکت هوشمندانه ای بود
    ممنون

    1. محسن صحافی می‌گوید

      اردلان خان اتفاق من هم باهاتون موافقم. تاثیری که این گاف در مطرح کردن نام میت رامنی و شعارهاش داشت کم نبود..

  2. Sorena می‌گوید

    شما هم که سوتی دادین !!!
    Whith Mitt یعنی چی ؟؟
    درستش with Mitt هست
    پیش میاد گاهی
    .
    البته اگه این نظر تایید بشه :دی

    1. محسن صحافی می‌گوید

      بله پیش میاد گاهی دی: