حراج دست‌نوشته “جابز” وقتی در آتاری مشغول به کار بود

جابز 19 ساله در این یادداشت که در سال 1974 نگاشته شده، برخی از تغییراتی را که می‌توان در بازی جام جهانی فوتبال کنسول آتاری اضافه کرد تا بازی بهتر و سرگرم‌کننده‌تر شود را به سرپرست خود استفان بریستو پیشنهاد داده است.

1

فارنت:همگی ما می‌دانیم که استیو جابز در  شرکت اپل مهم‌ترین دوران فعالیت خود را گذراند با این حال یک دست‌نوشته مربوط به زمانی که او در شرکت اتاری قبل از شرکت اپل مشغول به کار بوده است، قرار است در حراجی ساتبی به حراج گذاشته شود.

جابز 19 ساله در این یادداشت که در سال 1974 نگاشته شده، برخی از تغییرات که می‌توان در بازی جام جهانی فوتبال کنسول بازی آتاری اضافه کرد تا بازی بهتر و سرگرم‌کننده‌تر شود را به سرپرست خود استفان بریستو پیشنهاد داده است.

جابز از همان سال 1974 به صورت شبانه‌روزی در شرکت اتاری به همراه استیو وزنیاک مشغول به کار بود و وظیفه توسعه و بهبود سخت‌افزاری بخش تک نفره بازی Pong که پرفروش‌ترین بازی شرکت آتاری بعد از بازی “برک اوت” بود را برعهده داشتند و در حقیقت پیشنهاد جابز درباره بازی جام جهانی نیز از همین تجربه بدست آمده بود.

با این حال سخت است باور کنیم که انتظار می‌رود این دست‌خط بین 10 تا 15 هزار دلار به فروش برسد زیرا این مدرک هیچ ارتباطی به شرکت اپل ندارد.

Source: cnet

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. الماس می‌گوید

    بابا بیخیال الکی اینو بزرگ کردن انگاری چه خبره .
    تا وقتی زنده بود هیچکی اسمشو نمی آورد و هیچکی نمیشناختش از وقتی مرده همه سایتها پر شده از استیو جابز .
    من نمیدونم اگه بیل گیتس بمیره چیکار میکنن فکر کنم یه چیزی مثل تایتانیک ازش بسازن .