50 بلیط رایگان المپیک برای 50 خریدار اول «گلکسی‌اس 3» سامسونگ!

سامسونگ اسپانسر اصلی بازی‌های المپیک لندن در تابستان است و خوب به همین دلیل شما می‌توانید انتظار دیدن سومین کهکشانی سامسونگ در همه جا را داشته باشید.

1

فارنت:سامسونگ اسپانسر اصلی بازی‌های المپیک لندن در تابستان است و خوب به همین دلیل شما می‌توانید انتظار دیدن سومین کهکشانی سامسونگ در همه جا را داشته باشید و اگر شما قصد داشته باشید با تلفن همراه گلکسی اس 3 به دیدن بازی‌های المپیک بروید شانس این را خواهید داشت تا به صورت مجانی بلیط این بازیها را بدست آورید.

خبر خوب اینکه به 50 نفر اول خریدار تلفن همراه گلکسی اس 3 در لندن بلیط رایگان بازی‌های المپیک اهدا می‌شود و البته این هدیه نیز فقط شامل کسانی خواهد شد که این تلفن همراه را از فروشگاه‌های جدید سامسونگ در بخش وست فییلد لندن محل برگزیاری بازیهای المپیک پیش خرید کرده‌اند که قرار است در تاریخ 20 ماه می و در ساعت 6 بعد از ظهر شروع به کار کنند.

البته جای هیچ گله و شکایتی برای دوست داران بدست آوردن این بلیطها باقی نیست  زیرا این 50 سری بلیط در همان بخش وست فیلد و فقط در فروشگاه‌های آن منطقه بین برندگان توزیع خواهد شد.

سامسونگ حتی در حمایت از ورزشکاران نسخه‌های محدودی از گلکسی اس 3 را با برنامه پیش فرض   Visa’s payWave عرضه خواهد کرد  که ورزشکاران را در هنگام خرید لباس ،مواد غذایی و پرداخت هزینه تاکسی  خود را با پرداخت به وسیله تلفن همراه یاری خواهند کرد.

Source: androidcentral

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. مرتضي می‌گوید

    این خبرو گذاشتی ما رو بسوزونی یا میخوای بگی مخاطب میلیونی تو لندن داری :) لندنم کجا بود