برگزاری جالب مراسم ازدواج موسس فیس‌بوک همزمان با میلیاردر شدن!

روز گذشته سهام فیس‌بوک رسما در بازار سهام آمریکا عرضه شد تا مارک زاکربرگ در به‌روزرسانی عجیبی در صفحه فیس‌بوک خود بنویسد که اکنون من واقعا یک میلیاردر هستم!

30

اما این پایان کار نبود چرا که هنگامی که کمتر از 100 نفر میمهان مارک زاکربرگ به خانه وی در منطقه پائولوآلتو در کالیفرنیا رسیدند فکر می‌کردند آنها برای جشن فارغ‌التحصیلی دوست‌دختر مارک زاکربرگ آنجا هستند اما وقتی با مراسم ازدواج مارک زاکربرگ در حیاط پشتی خانه او روبرو شدند می‌توان گفت همگی شگفت‌زده شدند.

با این حساب روز گذشته روزی به‌یادماندنی برای مارک زاکربرگ به حساب خواهد آمد وقتی که شبکه اجتماعی او به ارزش رسمی بالغ بر 16 میلیارد دلار دست پیدا کرده و او بالاخره به رابطه غیر رسمی طولانی خود با پریسیلا چان که همین هفته گذشته در رشته پزشکی فارغ‌التحصیل شده در مراسمی کوچک پایان داده است.

مارک زاکربرگ با تغییر وضعیت تاهل خود در صفحه فیس‌بوک و تغییر آن به «ازدواج کرده با پریسیلا چان» به این موضوع تقریبا رسمیت بیشتری بخشیده است. در این میهمانی یک میهمان که نامش فاش نشده برای سایرین سخنرانی کرده است.

آسوشیتدپرس در گزارش خود آورده است که میهمانان همگی تصور می‌کردند که برای مراسم جشن فارغ‌التحصیلی چان دعوت شده‌اند اما وقتی به آنجا رسیدند متوجه شدند که در واقع در یک مراسم جشن ازدواج حاضر شده‌اند. یکی از میهمانان در گفتگو با این خبرگزاری اعلام کرده است که همگی شگفت‌زده شدیم!

ُSource: Cnet

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

30 نظر برای این مطلب
  1. باران می‌گوید

    نظراتتون خیلی باحال بود

  2. wow می‌گوید

    بیخیال بابا حالا زوکربرگ یه زن گرفته ها.چقدر شلوغش کردین!!!!

  3. hamidfathi می‌گوید

    متاسفانه عده ای ا زآقایون شدیدا عقده جنس مخالف و س.ک.س باهاش رو به هر طریق ممکن دارن.این آدما 10% هم نمیشن.ولی متاسفانه 50-60% دخترا با این 10% دوست میشن و نتیجشم مشخصه.من از این آدما میشناسم و …. دیدم که برای رسیدن به بدن دختر چه دروغ هایی میگن، این جور آدما از ظاهر میشه تشخیصشون داد.کارایی میکنن که تقریبا هر دختری ازشون خوشش بیاد،که خانما میدونن چه کارایی میکنن. ضمنا پسرا میدونن که یه دختر چرا انتخابش کرده، اگه یه پسری حدس بزنه دختره به خاطر ماشینش باهاش دوست شده طوری انتقام میگیرن که وقتی اسم پسر میاد فشار دختره میرسه به 1000.اینو به اون دخترایی گفتم که عشق ماشینن.

  4. سعید می‌گوید

    زن و مرد هر دو توی زندگی شریکند تو همه چیزش تو پیروزی و شکست نمیشه فقط یک نفر مقصر باشه شاید یکی درصد بالایی از کوتاهی رو بخودش اختصاص بده اما صد در صد خیر
    ضمنا رفتار خوب رو از هر کسی باید یاد گرفت چه فرقی می کنه ایرانی یا غیر ایرانی ما ایرونی جماعت بیشتر دنبال حرف مردمیم واسه همینه که تو مراسم هامون خرجای آنچنانی می کنیم خیلی چیزها رو با هم قاطی می کنیم نتیجه هم میشه بهم ریختگی زندگی.

  5. OMG می‌گوید

    ما ایرانیها یه چیزی داشتیم به قدمت چندهزار سال بهش میگفتن فرهنگ! اونو ازمون گرفتن یه چیزی بهمون دادن به اسم مُد که یه ساعت هم قدمت نمیکنه!!! >:((

    1. یه زن ایرانی می‌گوید

      دقیقا!
      مشکل هم همین بی فرهنگی هست که به زور به خوردمون دادند و از همین نت گرفته تا خود کوچه و بازار و کوه و پشت کوه بیداد می کنه….
      خانم تو ماهواره می بینه فلانی این طوری آرایش کرده ایکبیری چه قشنگ شده!
      دیگه نمی فهمه که اون ایکبیری اولا نقش یه زن سالم رو بازی نمی کنه که آرایش اونجوری کرده، در ثانی اصلا تم صورت و هیکل و قیافه زن ایرانی به اون ایکبیری شباهتی نداره که با اون سبک آرایش جذاب بشه!
      .
      .
      .
      .
      راستی می بینم که یه چیزی گفتم که کلا موضوع بحث عوض شده!!!!!!!!!!!!

  6. یه زن ایرانی می‌گوید

    اینم از خلق و خوی آقایان ایرانی هست که اول به قیافه عروس نگا می کنن میگن واه واه چه قیافه ای یه آرایشگاه نرفته حداقل یکم قابل تحمل بشه!
    بعد یه ذره فکر می کنن میگن واو… یعنی اگه زن (آینده) ما هم اینکار بکنه چقدر صرفه جویی میشه ها!
    شروع می کنن به به به و چه چه که آفرین احسنت و…
    .
    .
    بعدها هم که یه دختر خر میشه و زنشون میشه به خاطر دل اونا میاد راه زوکر برگ و چان رو بره و با کمترین آرایش و تجملات عروسی رو برگزار میکنه…

    اولش که از همون شب عروسی فقط زل می زنن تو قیافه همه اون زنایی که از بس آرایش کردن مثل جن شدن! بعد یه نگاه زیرچشمی به زنش می کنه و آه می کشه! اما زنشون چیزی بگه میگه نه عزیزم! دلبر ما با حسن خداداد آمد!!!!!!!!!
    بعدش هم که دعواشون بشه میگه لیاقتت همون مراسم کوچیک و خلاصه بود! لیاقت نداشتی بفرستمت آرایشگاه حداقل شکل آدم بشی!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
    آقایان مجرد هم الکی شر و ور نگن… می بینیمتون ایشالا! (ما که نیستیم ولی کلاهتون هست که قاضی بشه)
    اگه زنای ایرانی زیاد آرایش میکنن به خاطر اینه که مردای ایرانی این طور بیشتر می پسندند…
    برادر خود من نوشت امضا کرد داد دستم که من جز با سرمه برای زشت رویان و سرخاب برای زردرویان با تمام لوازم آرایش مخالفم… چند ماه بعدش که عقد کرد (سال ۷۹) مستقیم رفت ۱۵۰ هزار تومن پول لوازم آرایش داد… اونقدر زیاد که با خوردن هم تموم نمیشد! تازه زنش نه تنها زشت نبود که خوشگل هم بود!
    .
    .
    اگه نه، اگه من اشتباه می کنم از این به بعد تو خیابون که راه می رید کمتر به آرایشهای عجیب و غلیظ خیره بشین. مخصوصا وقتی همسر یا دوست دخترتون کنارتونه! تا معلوم بشه نه تنها از آرایش غلیظ خوشتون نمیاد بلکه سادگی رو بیشتر می پسندید!!!!!!!!

    1. amg89 می‌گوید

      بمیرم دلت خون بودا !!!!!!شوخی البته یه سری حقایقو گفتی ولی یکم تند رفتی در کل خوب بود حرفات

      1. OMG می‌گوید

        چی چی رو تند رفت!؟ تو هم بدت نمیاد بجای زنی از جنس آدم با زنی از جنس مانکن و مد ( همون عروسک خودمون) ملاقات کنی؟؟؟ >:((

    2. iSaeed می‌گوید

      یه زن ایرانی…
      حرفاتون زیبا بود…
      ولی این رو تو رو خدا بفهمیدددددد هر نگاهی که از طرف یه مرد به یه دختری میشه دلیل بر اشتیلق و جذابی اون دختر نیست…
      تو ایران هر پسری حتی از روی تمسخر به طرز آرایش دختری نگاه کنه دختره تا شب که برسه خونش با هزاران نگاه بدرقه میشه و پیش خودش حال میکنه که … ولی نمی دونه بیشتر نگاهها یا تمسخر بو یا دلسوزی

      در کل آرایش لازمه چون وجود زن زیباست و زیباتر شدنش هم زیباتر ولی نه به حدی که کنجکاوی و تمسخر به همراه بیاره. اگر کسی واقعا کسی رو دوست داشته باشه توی همون مراسم عروسیش آه نمیکشه با دیدن دخترهای دیگه. شاید این دخترها هستند که با دیدن ماشین و طلا و مراسم دوستانشون این همچشمی رو تموم نمی کنن که فردا آبروشون نره که با مرد فقیری ازدواج کردن….

      1. یه زن ایرانی می‌گوید

        نه نیست! منم اینو می دونم و می فهمم!
        اونایی که باید بفهمند الگوشون برای زندگی شده چهارتا سریال خارجی و تفریحشون هم…
        ولی باور کنید تا جامعه همچین چیزی رو طلب نکنه همچین چیزی روانه جامعه نمیشه!
        ….
        چشم و هم چشمی هم که خودش بحثش جداس و مفصل….

    3. mehdi می‌گوید

      پس شما خانم ها اینکار رو میکنید که ما شما رو نگاه کنیم؟
      من به شخصه حالم از زنی که آرایش زیاد و بد حجاب باشه به هم میخوره(قسم میخورم!!)
      زن هرچی سنگین و متین و باحجاب باشه بیشتر خواهان داره
      مرد هم همینطور
      خواهش میکنم آقایون و خانم ها قدر خودتون رو بدونید نزارین یه آدم …. با نگاهش به شما باعث خوشحالی تون بشه که این یارو از من خوشش اومد و من چقدر خوب و خوشگلم!!

      1. یه دختر ایرونی می‌گوید

        اقا مهدی شما واقعا به اندازه ای که ادعا میکنید خوبید؟؟؟؟؟ تو همین چند وقت اخیر انقدر از خیانت مردا به زناشون شنیدم که اعتقادی به مرد خوب ندارم اما زنای بیچاره از ترس آبروشون جرات ندارن واسه شوهراشون طلافی کنن الحق که مرد خوب مرد مردس :-l

        1. mehdi می‌گوید

          من نمیتونم نظرم رو به کسی تحمیل کنم
          به هر حال من اینطوری م و نظر خودم رو دارم و شما هم نظر خودتون رو دارید

        2. مهدی می‌گوید

          اره من هیچ وقت الکی ادعا نمیکنم و دختر ایرونی بدونید 100% زنه یه کاری کرده که مرده ولش کرده

          1. همون دختر ایرونیه می‌گوید

            برو یه سر به دادگاها بزن ببین مرده کاری کرده یا زنه ببین دنیا دست کیه

          2. یه زن ایرونی می‌گوید

            اگه تو کامنت های قبلی یکم ادعاهای غیر الکی کردید قبول! اما
            این طرز فکرتون ۱۰۰٪ اشتباهه!
            نکنید که میشه حکایت آنکس که نداند و زیر بار نرود که نداند!
            خیلی وقتها زن زندگی یک مرد بی تقصیره و جامعه و بی فرهنگی و زنهای دیگه مقصرند………… البته در کنار قصورات خود مرد!

      2. یه زن ایرانی می‌گوید

        نه منه خانوم به شخصه هرگز این کار رو نمی کنم! صد سال سیاه هم نمی خوام هیچ چشم پاک و ناپاکی جذب من بشه به خاطر سر و شکل و ظاهرم…
        اما وقتی توی مرد نه به زیبایی واقعی من توجه می کنی نه به شخصیتم نه به دانشم نه سوادم نه تجربه ام نه کارایی که بلدم (البته منه نوعی؛ نه خودم!) بلکه اد میری سراغ اونی که بیشتر شبیه جن شده چیکار کنم؟
        .
        من منکر وجود مردان خوب و سالم نیستم، اما اگه واقعا همه مثل آقا مهدی به این قشر “جن شده” توجه نشون ندن یا فقط از روی دلسوزی و تمسخر نگاه کنن (البته یه جور که حسشون تو نگاهشون هم معلوم باشه!) دخترا براشون لوازم آرایش از نون شب واجب تر نمیشه به خدا! چه بسیارند زنان متاهلی که شوهراشون مشوق این نوع آرایش و بیرون رفتن با همون هستند چه برسه به روابط خارج از خانواده که دخترا فقط عروسکن و گفتن نداره….
        .
        شما رو به خدا منصف باشید! هیچ وقت هیچ اشتباه این چنینی یک طرفه به وجود نمیاد! گیر ندید به زنا و دخترای جامعه… یکم فقط یکم به رفتار خودتون هم نگاه کنید!

    4. هادی می‌گوید

      من با نظرتون موافقم خانوم. ما جوانهای ایرانی همیشه به قیافه بیشتر توجه میکنیم تا شخصیت افراد . در مورد اننتخاب همسر هم باید بگویم که یک زشت وفادار به از صد حوری

  7. Mahdi Aryayi می‌گوید

    اینجا طرف ده جا وام می‌گیره که تو عروسی‌اش به چهار نفر شام بده اینا بعد عروسی صداشون در نیاد که این به ما یه شام عروسی هم نداد، بعد تا مراسم فارغ‌التحصیلی بچه‌اش قسطهای وام عروسی خودشو داره میده!
    اونجا طرف نزدیک ۲۰ میلیارد دلار ثروتشه، حتی کارت عروسی هم نمیده! یهو بی‌خبر با لباس عروسی میان تو مجلس چهار نفر دست می‌زنند و خلاص… از اونور میرن سر خونه زندگی‌شون
    حالا صبح تا شب حدیث بگو که در دین ما بر ساده زیستی تأکید شده از اونور پشت هم خبر بزن که زاکربرگ یه یهودی زاده صهیونیسته! باشه تو خوبی بابا … تو خوبی!

    1. OMG می‌گوید

      آره دیگه سنت فقط واسه بده، فقط واسه ما میشه واپسگرایی و تحجر و ارتجاع و عقب موندگی و املی و هزار ویه جور انگه دیگه که به سنت و و فرهنگ و مذهب میزنن! ولی واسه خودشون چون میدونن اگه سنت نباشه خودشونم نییستن میشه روشنفکری و پیشرفت و تکامل گرایی و هزار و یه جور وصله ی ناچسب دیگه!

    2. هادی می‌گوید

      حرف حق جواب نداره پسر . واقعا که حرف حقیقتو شما گفتی رفیق حال کردم با حرفت دمت گرم

  8. mehdi می‌گوید

    میلیاردر و انقدر مراسم ساده کاش ما ایرانی ها هم یاد بگیریم
    نکته دیگه اینکه عروس اصلا آرایش نداره
    حالا ما باید 1 تومن فقط پول آرایش بدیم
    10 تومن پول ه سالن
    واقعا از این جور آداب و رسوم ایرانی بیزارم!!!

    1. حسین می‌گوید

      واقعا گل گفتی پسر.
      منم همینطور.
      عروس که انقدر آرایش می کنه شبیه جن میشه،1 میلیونم خرجشه با یه سالن که 10؛15 تومن میشه.
      واقعا چه رسم و رسومای مزخرف و خاله زنکی ای داریم.
      من که عمرا زیر بار این کارها نمیرم.

    2. نام شما می‌گوید

      سلام خسته نباشید قصد توهین ندارم ولی از کجا فهمیدین ک سادست

  9. رضا می‌گوید

    وای که چقدر زنش زشتهههههههههههههههههههه !!!!

    1. م می‌گوید

      نظر شما خیلی زشت تره

    2. OMG می‌گوید

      آره دیگه ادعای ایرانی بودنمون هزار جای آسمون رو سوراخ کرده!!! از اون ور همه چیز رو فقط به ظاهر می پسندیم!!! انگار این جسم خاکی که فقط 10 سال عمر مفید داره بمیره و بپوسه و بو گند بگیره کل انسانیته؟!
      نمیدونم یه ذره قشنگی صورت چی داره؟ حاضری با یه جنازه که صورت قشنگی داره زندگی کنی یا با یه صورت زشت ولی زنده؟ اگه اولی رو جواب بدی تابلو آدم نیستی!!! >:(((

      1. هادی می‌گوید

        آقا واقعا دمت گرم . تن آدمی شریف است به جان آدمیت نه همین لباس زیباست نشان آدمیت انسان یا باید رشد کند یا که بمیرد این رمز موفقیت من خواهد بود….

  10. حسام می‌گوید

    مبارکش باشه !