راه‌اندازی ارتش داخلی از سوی نوکیا!

اگر روند سوختن سهام نوکیا و سقوط آزاد این شرکت در بازار تلفن همراه به اندازه کافی طلبکاران و تحلیلگران را نگران نکرده است، کافی است بدانید که ظاهرا نوکیا در حال راه‌اندازی یک ارتش داخلی است.

1

نوکیا به تازگی یک نرم افزار به نام Nokia Army به همراه دامنه NokiaArmy.com ثبت و راه اندازی کرده است  که البته این یک امر داخلی بوده و کاربران عادی به محتویات این وب سایت دسترسی ندارید.

در صفحه ثبت نام این سایت نیز شما باید عضو nokia.comٰ، team-nokia.com ، team-nokia.net ٰ، navteq.com و marketsource.com باشید تا ایمیل شما برای ثبت نام در این وب سایت مجاز و معتبر شناخته شود.

سرتان را درد نیاورم  ما هیچ‌گونه ایده‌ای از این که نوکیا این ارتش داخلی را برای چه اموری راه‌اندازی کرده است (شاید در قبال مشتریان عصبانی و خسته از سیمبین!) نداریم اما این امکان مخفی و به شدت حفاظت شده به شدت ما را کنجکاو می‌کند که ارتش نوکیا دارای چه کارکردی است و البته اگر کسی از خوانندگان عزیز فارنت توانست اطلاعاتی در مورد این ارتش بدست آورد خوشحال می‌شویم که ما را نیز در جریان بگذارد.

کد QR جهت دریافت برنامه از مارکت پلیس ویندوز فون

Source: wpcentral

پایان مطلب/

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. امیر می‌گوید

    خیلی شبیه این سایت های سر کاریه