لبخند فیات به دوربین‌ گوگل استریت‌ویو!

اتوموبیل‌های گوگل استریت ویو دیگر در همه نقاط جهان در حال سرک کشیدن بوده و سیلی از تصاویر را از نقاطی که شما به آن علاقمند هستید را ارائه می‌کند و خوب ممکن است شما به صورت ناخوداگاه در برابر دوربین گوگل قرار بگیرد و لبخندی زیبا تحویل این دوربین گوگلی دهید.

1

فارنت: اتومبیل‌های گوگل استریت‌ویو دیگر در همه نقاط جهان در حال سرک کشیدن بوده و سیلی از تصاویر را از نقاطی که شما به آن علاقمند هستید را ارائه می‌کنند و خب ممکن است شما به صورت ناخوداگاه در برابر دوربین گوگل قرار بگیرید و حتی لبخندی زیبا تحویل این دوربین گوگلی نیز بدهید اما این بار شرکت فیات آگاهانه وارد این کار شده و در برابر دوربین گوگل قرار گرفته است.

ماجرا از این قرار است که فیات که رقیب شرکت فولکس واگن به حسا ب می‌آید در حدود 500 مدل از خودروهای خود را در اطراف نمایندگی فولکس واگن در دفتر مرکزی سودرتاج سوئد مستقر کرده است و در حقیقت زمانی که کاربران به دنیال نمایندگی مرکزی فولکس واگن در سوئد باشند با تصویر یک خودروی فیات در درب جلوی این نمایندگی روبرو خواهند شد.

سوال جالب‌تر این است که چگونه فیات می‌دانست که باید چه زمانی در جلوی دفتر نمایندگی فولکس واگن باشد و یا اینکه این احتمال وجود دارد که خودروهای فیات چند روزی باشد که برای قرار گرفتن در سرویس گوگل استریت‌ویو در جلوی نمایندگی انتظار دوربین‌ گوگل استریت‌ویو را می‌کشند. شرکت فیات هنوز هیچ گونه اظهارنظری در این مورد نکرده است.

Source: autoguide

شاید بخوای اینا رو هم بخونی:

نوشتن دیدگاه

آدرس ایمیل شما منتشر نخواهد شد.

دیدگاه شما پس از بررسی توسط تحریریه منتشر خواهد شد. در صورتی که در بخش نظرات سوالی پرسیده‌اید اگر ما دانش کافی از پاسخ آن داشتیم حتماً پاسخگوی شما خواهیم بود در غیر این صورت تنها به امید دریافت پاسخ مناسب از دیگران آن را منتشر خواهیم کرد.

1 نظر
  1. علی آقا می‌گوید

    راستی این رو یادم رفت بگم که فیات با پارک کردن خودروهاش مقابل نمایندگی فولکس واگن میخواسته محبوبیت ماشین خودش رو بین حتی کارکنان و مراجعان شرکت فولکس واگن نشون بده و این کار نشون دهنده زیرمجموعه ی فولکس بودن فیات نیست.